• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130552
+
-

پاسخ به یک گزارش

حفظ گمنامی اعضا ارزش والا دارد

حفظ گمنامی اعضا ارزش والا دارد

خدمت سردبیر محترم همشهری محله و همکاران ارجمندتان
با سلام و عرض خسته نباشید
پیرو درج مطلبی در مورد انجمن معتادان گمنام در همشهری محله پهنه شمالی در مورخه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و صفحه ۱۱ برآن شدم تا فرصت را غنیمت شمرده و از طریق ارائه این متن هر چند کوتاه بتوانیم با معرفی صحیح انجمن معتادان گمنام شفافیت لازم را برای خوانندگان محترم ایجاد نموده تا شاید از این طریق بتوانیم رسالت خود را به کمک این نشریه خوشنام به معتادان در عذاب از اعتیاد فعال به انجام برسانیم و بگوییم ما معتادان گمنام راه تازه‌ای پیدا کرده‌ایم که هر معتادی می‌تواند وسوسه و میل شدید به مصرف موادمخدر را از دست بدهد و راه تازه‌ای برای زندگی بیابد. عضویت در انجمن معتادان گمنام کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای حق عضویت وجود ندارد. ما به مقدار و نوع مصرف موادمخدر معتادان توجهی نداشته و شغل و جایگاه اجتماعی اعضا را مد نظر قرار نداده و تمام تمرکز خود را در عین رعایت مساوات و برابری بر روی کمک به افرادی که فکر می‌کنند با مصرف موادمخدرمشکل دارند معطوف می‌داریم. معتادان گمنام هیچ وعده‌ای جز رهایی از اعتیاد فعال و از بین رفتن وسوسه و میل شدید مصرف به اعضا خود نمی‌دهند، حفظ گمنامی اعضا جهت حفظ ایمنی شخصی آنها فارغ از زندگی و جایگاه اجتماعی‌شان برای ما ارزش والا دارد. بنابراین انجمن معتادان گمنام از هیچ تصویری از اعضای خود در سطح مطبوعات و رسانه‌ها استفاده نمی‌نمایند و گمنامی شخصی اعضا را رعایت می‌کند. هرگز در رسانه‌ها خودرا معرفی نمی‌کنیم بلکه از این فرصت برای معرفی انجمن معتادان گمنام بهره‌می‌گیریم. معتادان گمنام به شماره ثبت ۲۱۰۶۵ دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور می‌باشد و از آنجا که رعایت قوانین و ضوابط اجتماعی را جزء ارزش‌های والای خود می‌داند تمام تلاش خود را به کار می‌بندد به‌عنوان یک انجمن جامعه محور از خوشنامی خود مراقبت نماید. بنابراین با توجه به بحران به وجودآمده کرونا در سطح کشور با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه تمامی گروه‌های خود در سراسر کشور که مسئولیت برگزاری جلسات بهبودی و رساندن پیام را به عهده دارند تعطیل کرده و در برخی موارد هماهنگ با ستادهای کرونای استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به فعالیت می‌نماید. این انجمن هیچ‌گونه گروه رسمی تحت عنوان معتادان گمنام در فضای مجازی ندارد ولی ممکن است برخی از اعضا به‌صورت شخصی از امکان تکنولوژی ارتباطات در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و به همدیگر کمک کنند.
با تشکراز سردبیر محترم و مجموعه تحت مدیریت ایشان که همیشه منابع و امکانات خود را با روحیه خیرخواهانه در اختیار ما قرار داده است. شاید بتوانیم بدین وسیله اسباب نجات معتادان از اعتیادفعال را فراهم نماییم و در راستای داشتن جامعه‌ای پاک و عاری از اعتیاد گام برداریم. ضمناً روش‌های رسمی ارتباط با انجمن معتادان گمنام این‌گونه است:
۱‌ـ دفتر مرکزی انجمن معتادان گمنام: خیابان مطهری، روبه‌روی خیابان یوسفیان، ساختمان محیا، پلاک ۵۳، طبقه ۴، واحد ۴ ‌ـ تلفن گویا ۰۲۱۴۱۵۳۹
۲‌ـ سایت انجمن معتادان گمنام www.na‌ـ iran. org
روابط عمومی انجمن معتادان گمنام

این خبر را به اشتراک بگذارید