• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 18 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130096
+
-

با مردم/ نوع واکسن و زمان تزریق به دریافت‌کننده اعلام شود


اطلاعات مربوط به نوع واکسن و مراقبت‌های پس از تزریق به مشمولان اعلام شود. این درست نیست که وقتی سؤال می‌پرسیم که این چه نوع واکسنی است که قرار است به ما تزریق شود پاسخ بشنویم که بروید خدا را شکر کنید که دارید واکسن می‌زنید. هر چند ما کهنسال هستیم ولی حقمان است اطلاعات واکسن دریافتی را بدانیم.
حجت اسفندیاری از تهران

  کاش محدودیت‌ها از 18اردیبهشت شروع می‌شد
حال که مسئولان تصمیم گرفته‌اند محدودیت‌های تردد سراسری برای تعطیلات پیش‌رو  را اعمال کنند کاش این‌کار را از 18اردیبهشت شروع می‌کردند که هیچ سفری صورت نگیرد و کنترل شیوع کرونا موفق‌تر باشد. همچنین در این ایام مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما را نیز ممنوع کنند.
دلاوری از تهران

  درختان خیابان‌های شهریار در حال خشکیدن
درختان باغ‌های شهریار در سایه بی‌توجهی‌ها و برای تبدیل به ملک رو به تخریب کامل هستند و درختان خیابان‌ها و کوچه‌های شهر نیز به‌دلیل کم‌آبی در حال خشکیدن هستند. لوله‌کشی‌های تعبیه‌شده برای آبرسانی به این درختان یا قطع شده‌اند یا بریده و مستعمل هستند. لطفا نگذارید خیابان‌های شهریار بدون درخت شود.
هاشم اقدامی از شهریار

  جوانه‌های زائد درختان هرس شود
با آغاز گرمای فصل بهار جوانه‌زدن درختان از هرطرف شروع می‌شود و به سرعت ادامه می‌یابد اما بدیهی است اگر این جوانه‌ها از تنه تبدیل به شاخه شوند و دست‌نخورده هم باقی بمانند، شاخه‌های قدیمی بالا را به‌تدریج خشک می‌کنند، بنابراین انتظار می‌رود متولیان شهری در اولین فرصت با هرس این شاخه‌ها اجازه سرسبزی و نشاط بیشتر برای این درختان را فراهم کنند.
عسکرآبادی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید