• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 12977
+
-

دیدار سران اصلاحات و اعتدال

انتشار اخباری از دیدار سران اصلاحات و اعتدال حاشیه‌های مختلفی را به همراه داشت، حاشیه‌هایی از بازگشت علی‌اکبر ناطق نوری به عرصه سیاست تا تکذیب اظهارات عبدالله نوری درباره این دیدار.

رسانه ها نوشته‌اند: حسن روحانی، رئیس‌جمهور اخیرا میزبان جلسه‌ای بوده که در آن جلسه رئیس دولت اصلاحات، علی اکبر ناطق نوری و اسحاق جهانگیری حضور داشته‌اند.

خبرگزاری ایلنا به نقل از یک منبع مطلع نوشته که در این جلسه که در منزل حسن روحانی برگزار شد، رئیس دولت اصلاحات گلایه‌هایی را از دولت مطرح کرده و خواستار عمل به وعده‌ها شده است. یکی از همین وعده‌ها مسئله رفع حصر بوده که رئیس دولت اصلاحات از رئیس‌جمهور خواسته است این موضوع پیگیری شود.

غلامعلی رجایی، مشاور شهردار سابق و از چهره‌های نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در کانال تلگرامی خود نوشته که در دیداری که اخیرا با علی اکبر ناطق نوری داشته درباره تداوم این جلسات از وی پرسیده است.

 رجایی نوشته ایشان از جلسه اخیرش با رئیس دولت اصلاحات و روحانی و جهانگیری و (سیدحسن خمینی) می‌گفت. پرسیدم بنا شد این جلسه ادامه یابد؟ خوشبختانه گفت آری. رجایی درباره ناطق نوری نوشته است: کاش ناطق نوری برگردد.

از سوی دیگر یکی از اعضاء دفتر عبدالله نوری در گفت‌وگو با ایسنا، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها درخصوص اظهارنظر نوری درباره جلسه‌ اخیر روسای دولت اصلاحات و اعتدال و محتوای آن نشست، تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات مدعی شده است: اصلاح‌طلبان در جلسه با رئیس‌جمهور انتقاداتی نسبت به برنامه‌ریزی و اقدامات اقتصادی دولت مطرح کردند و خواستار شفافیت و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های آقای جهانگیری شده بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید