• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 11 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129604
+
-

با مردم/ تابلوهای هنرمندان معروف در سطح شهرها نصب شود


قبلا سازمان زیبا‌سازی‌ تهران، تابلوهای هنرمندان معروف را همراه با چکیده‌ای از توضیحات در مورد نقاش و سبک او، در سطح شهر و به‌صورت بیلبورد در معرض دید مردم قرار می‌داد که اقدام فرهنگی بسیار زیبا و کم‌سابقه‌ای بود. خواهشمندیم سازمان زیبا‌سازی‌ این حرکت فرهنگی را تداوم دهد.
سماواتی از تهران

  دستفروشان را ساماندهی کنند
با شیوع کرونا و کم‌شدن خریدوفروش، بسیاری از افرادی که مغازه‌هایشان اجاره‌ای بود به دستفروشی روی آوردند و هم‌اکنون پیاده‌رو‌های بسیاری در سطح شهر توسط این افراد پر شده است.این موضوع مانع تردد عابرین پیاده شده است.
فغانی از تهران

  جلوی افزایش قیمت نان در خوزستان را بگیرند
با این وضعیت گرانی و حقوق‌های دریافتی، گرانی نان در خوزستان بسیار نگران‌کننده است چراکه قوت غالب مردم نان است. اکنون نانوایی‌های آزادپز ٣٠درصد قیمت نان را افزایش داده‌اند که واقعا خرید نان را برای بعضی خانواده‌ها غیرممکن می‌کند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
 امید بهبهانی از خوزستان

  دیوارهای شهر به اشعار بزرگان ادب پارسی مزین شود
پیشنهاد من به‌عنوان یک شهروند این است که دیوارها و بیلبوردهای شهر با اشعار شعرای پارسی معروف ما مثل مولوی، فردوسی، حافظ، سعدی و... مزین شوند تا مردم هنگام عبور از خیابان با اشعار این بزرگان آشنا شوند و در حافظه‌شان بماند.
قلندری از تهران

   بیمه تکمیلی بازنشستگان را عوض کنند
بیمه تکمیلی بازنشستگان در سراسر کشور، آتیه‌سازان حافظ است که کمترین خدمات را برای بازنشستگان انجام می‌دهند و فقط وقتی در آستانه مرگ باشیم بخشی از هزینه‌های ما را می‌پردازد. درحالی‌که بازنشستگان به خدمات پاراکلینیکی بسیار نیازمندتر هستند.
مرضیه از یاسوج

  یکطرفه‌بودن خیابان تسلیمی رعایت نمی‌شود
خیابان تسلیمی واقع در دیباجی‌جنوبی، به‌علت باریک بودن و پارک دوطرفه خودروها، سه‌سال است که به طرف اختیاریه، یکطرفه شده. به‌رغم این، بسیاری از خودروها، در این مسیر به‌صورت خلاف و در جهت عکس تردد می‌کنند که این کار موجب راه‌بندان و بوق‌زدن پی‌درپی رانندگان و سلب آسایش ساکنان این خیابان می‌شود.
صادق‌لو از تهران

   زمین‌های بایر شهرک ابریشم؛ مملو از زباله
‌چند‌هکتار زمین بایر در شهرک 20هزار نفری ابریشم واقع در کرج وجود دارد که مملو از پلاستیک و زباله شده است. از طرفی معتادان در این زمین‌ها خرید و فروش مواد‌مخدر انجام می‌دهند. همچنین این شهرک فاقد درمانگاه شبانه‌روزی و امکانات ورزشی است.‌از مسئولان تقاضا داریم با انتصاب شهردار برای این منطقه، مشکلات آن را مرتفع کنند.
عباس از کرج

   بوی بد بیمارستان بعثت ساکنان را کلافه کرده است
ساکنان مجاور بیمارستان بعثت واقع در بلوار هجرت، شب‌ها از بوی بد این بیمارستان در عذاب هستند و‌ متأسفانه پیگیری‌ها جهت رفع این معضل به جایی نرسیده است.
فاتح روحانی از تهران

  خیابان شهید‌رجایی امکانات رفاهی و درمانی ندارد
خیابان طولانی شهید‌رجایی شهرری با وجود داشتن هزار خانوار ساکن، فاقد امکانات خدماتی و رفاهی و درمانی است. بارها به شهرداری منطقه20 مراجعه کرده‌ایم و از دیگر مسئولان نیز تقاضا کرده‌ایم اما متأسفانه اقدامی نشده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
طاهری از شهر‌ری
 
  در عملیات عمرانی مراقب درختان ولیعصر باشند
اخیرا شهرداری مشغول سنگ‌کاری جوی آب بالای میدان ولی‌عصر شده است. چند سال پیش هم این اقدام صورت گرفت و به‌علت عدم‌کارشناسی، برخی ‌درختان این منطقه بیمار و خشک شدند. امیدواریم این بار با توجه و مراقبت بیشتری عمل کنند.
سهرابی از تهران

  خسارات خشکسالی کشاورزان پرداخت نشد
دولت خسارات خشکسالی سال قبل را نپرداخت و می‌گویند دولت خسارت مستقیم نمی‌دهد و باید از بیمه‌ها پیگیر باشید. بیمه‌ها هم آن‌قدر قضیه را طول می‌دهند که پول پرداخت خسارت به کشت سال جدید نمی‌رسد در نتیجه ما نمی‌توانیم به کشاورزی ادامه دهیم. امسال هم که خشکسالی ادامه دارد. یک مسئولی بگوید ما چه باید بکنیم.
حسینی از خرم‌آباد

  آزمون مدارس حتما به‌صورت الکترونیک باشد
از مسئولان تقاضا داریم به هر نحو ممکن آزمون‌های مدارس حتی در سطح نهایی را به‌صورت الکترونیک برگزار کنند یا آن را به‌تعویق بیندازند یا اینکه در فضای باز نظیر استادیوم‌های ورزشی بزرگ هر شهر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی آن را برگزار کنند.
گیتی‌فرد از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید