• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 4 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128945
+
-

جنگ سهمیه در سری‌آ

شانس ناپولی از بقیه بیشتر است

اینتر در مسابقه این هفته سری‌آ در زمین اسپتزیا یک-یک متوقف شد اما چه اهمیتی دارد؟ با توجه به شکست 2 بریک میلان برابر میهمان خود، ساسولو به‌نظر می‌رسد در فاصله 6هفته به پایان رقابت‌های این فصل لیگ و فاصله 10‌امتیازی با میلان که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده است، از همین حالا باید جام را برای بازیکنان آنتونیو کونته دانست تا این یوونتوسی که خودش آغازگر قهرمانی‌های پیاپی یووه در دهه قبل بود، نوار این قهرمانی‌ها را پاره کند. اینتر برای تثبیت قهرمانی تنها به یک توقف دیگر از سوی مدعیان و یک برد از جانب خودش نیاز دارد. تمدید یکساله قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ هم نتوانست دردی از میلان دوا کند. میلان بین مدعیان صعود به لیگ قهرمانان از بقیه اوضاع وخیم‌تری دارد و باید در ادامه فصل با اینتر، آتالانتا و یووه بازی کند. یووه هم با 2 تیم شهر میلان روبه‌رو خواهد شد. وضعیت ناپولی از دیگران بهتر است. 4 تیم میلان، آتالانتا، یوونتوس و ناپولی که تنها 3‌امتیاز بین‌شان فاصله است برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده مبارزه می‌کنند. یوونتوس که یک کریستیانو رونالدو ناراضی را در هفته‌های اخیر در اختیار داشته، فردا در زمین فیورنتینا به میدان می‌رود. یک لغزش دیگر می‌تواند این تیم را حتی از کسب سهمیه هم محروم سازد. مدعیان سهمیه باید مدیون آاس‌رم باشند که بالاخره با گارسیا زحمت کشید و ناپرهیزی کرد و توانست یک تیم مدعی را متوقف کند! آنها در مصاف با آتالانتا به تساوی یک-یک رسیدند. اما ناپولی با برد پرگل 5 بر2مقابل لاتزیوی قدرتمند برای یووه و 3 تیم دیگر خط و نشان کشید. غیراز آتالانتا که فردا با بولونیا بازی دارد، 3 تیم دیگر بازی‌های سختی در پیش دارند؛ یوونتوس در زمین فیورنتینا، ناپولی در ورزشگاه خانگی تورینو و میلان هم میهمان لاتزیو. فقط آتالانتا این هفته میزبان است. بازی‌های پیش‌روی مدعیان سهمیه تا پایان فصل به این ترتیب است:
  میلان: لاتزیو (خارج از خانه)، بنونتو (خانه)، یوونتوس (خارج از خانه)، تورینو (خارج از خانه)، کالیاری (خانه)، آتالانتا (خارج از خانه)
  آتالانتا: بولونیا (خانه)، ساسولو (خارج از خانه)، پارما (خارج از خانه)، بنونتو (خانه)، جنوا (خارج از خانه)، میلان (خانه)
  یوونتوس: فیورنتینا (خارج از خانه)، اودینزه (خارج از خانه)، میلان (خانه)، ساسولو (خارج از خانه)، اینتر (خانه)، بولونیا (خارج از خانه)
  ناپولی: تورینو (خارج از خانه)، کالیاری (خانه)، اسپتزیا (خارج از خانه)، اودینزه (خانه)، فیورنتینا (خارج از خانه)، ورونا (خانه)
  لاتزیو: میلان (خانه)، جنوا (خانه)، فیورنتینا (خارج از خانه)، پارما (خانه)، رم (خارج از خانه)، ساسولو (خارج از خانه)، تورینو (خانه-بازی معوقه)

این خبر را به اشتراک بگذارید