• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 31 فروردین 1400
کد مطلب : 128649
+
-

تازه‌های نشر/4 کتاب برای کودکان

تازه‌های نشر/4 کتاب برای کودکان

نشر افق به تازگی 4عنوان کتاب برای کودکان منتشر کرده است.
نخستین کتاب «آدم بزرگ‌ها هیچ وقت این کارها را نمی‌کنند...» نوشته «دیوید کالی» با تصویرگری «بنجامین چاد» است که رضی هیرمندی آن را به فارسی برگردانده. کتاب دارای تصاویر زیبا و متن کم است و برای کودکان جنبه آموزنده دارد. آموزنده از این‌رو که غیرمستقیم کارهایی را که کودکان نباید انجام دهند، به آنها گوشزد می‌کند؛ کارهایی مثل غرغر کردن، آروغ زدن، داد زدن و... .
دومین کتاب تازه انتشار افق «چرا موز نمی‌خوری؟» نوشته یاسمین اسماعیل با ترجمه مهدی حجوانی است. قصه‌ای خواندنی و سرگرم‌کننده برای بچه‌هایی که گاهی برای نخوردن، هزار و یک‌جور بهانه می‌آورند و همین طور بزرگ‌ترهایی که بارها با این موقعیت آشنا روبه‌رو شده‌اند.
«چرا من این احساس را دارم؟» نوشته «شینسوکه یوشی تکه» با ترجمه رضی هیرمندی هم سومین عنوانی است که چند روز پیش منتشر شده است. این کتاب سومین جلد از مجموعه «فیلسوف کوچک» نشر افق است. مجموعه کتاب‌های فیلسوف کوچک به دنبال تقویت روحیه پرسشگری و رشد و تفکر خلاق در کودکان به کمک داستان است. در واقع کودکی که بهتر می‌بیند و بیشتر می‌پرسد، برای چالش‌های دنیای آینده راه‌حل‌های متفاوت و خلاقانه پیدا می‌کند.
«من بیچاره همسترم و هیچ‌کاره» نوشته «فرید برت‌اشتونر» با تصویرگری «هیلدگارد مولر» را هم کتایون سلطانی به فارسی برگردانده و چهارمین کتاب تازه‌نشری است که با خرید حق انتشار در ایران (کپی رایت) منتشر شده است.
در پشت جلد کتاب آمده است: «واقعاً که خیلی از خانواده‌ها فقط چون فکر می‌کنند همستر کم‌دردسرترین حیوان خانگی است، همستر می‌خرند. مثلاً  سوزی کوچولو دلش گربه می‌خواهد و مامان و بابایش که به کلی مخالف گربه‌اند، دنبال راه‌حل دیگری می‌گردند...».
نشر افق 3 عنوان کتاب اول را با شمارگان 2هزار نسخه و هریک را به بهای 38 هزارتومان منتشر کرده است. «من بیچاره همسترم و هیچ‌کاره» هم با تیراژ هزار و 100 نسخه به بهای 30 هزار تومان منتشر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید