• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 29 فروردین 1400
کد مطلب : 128519
+
-

با مردم/ اجازه ندهند دریاچه ارومیه دوباره خشک شود


بعد از سال‌ها به حول و قوه الهی دریاچه ارومیه با بارش‌های طبیعی احیای نصفه و نیمه‌ای شد و قرار شد حقابه دریاچه هم تامین شود تا این وضعیت به ثبات برسد. آنچه به‌عنوان دوستدار محیط‌زیست اکنون در این دریاچه مشاهده می‌شود این است که دریچه سدها به روی دریاچه ارومیه بسته است و در واقع حقابه دریاچه ارومیه را نمی‌دهند. اکنون که اوضاع وخیم نشده است باید فکری کرد و اگر روزی دوباره خشک شدن دریاچه مطرح شد مسئولان نگویند بی‌خبر بودیم.
یونس از ارومیه

  قانون‌شکنان پروتکل‌های بهداشتی به سختی جریمه شوند
درحالی‌که کرونا می‌تازد مسئولان برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و قانون‌شکنی می‌کنند جریمه‌ای درنظر نگرفته‌اند و فقط می‌خواهند با تذکر و تمنا کار پیش برود که این امر شدنی نیست و توقع می‌رود اقدامات سختگیرانه‌تری انجام شود.
اسماعیلی از تهران 

  معطلی برای سود سهام عدالت
بعد از یک سال که بخشی از سهام عدالت خود را فروختیم، به‌عنوان سود رقم ناچیزی به ما تعلق می‌گرفت که آن هم در دو قسط قرار است پرداخت شود. نصف آن پرداخت شد و نصف دیگرش همچنان پرداخت نشده است. چرا واقعا این کار را با ما می‌کنند.
موسیوند از همدان

  افزایش حقوق بازنشستگان اصلا کافی نیست
اولین حقوق سال ‌جاری را با افزایش اعمال شده دریافت کردم ولی به‌عنوان یک بازنشسته واقعا نمی‌دانم با این رقم چه کنم. درحالی‌که قیمت‌ها 40تا 50درصد افزایش یافته است، حقوق من حدود 20درصد افزایش داشته است.
بارز از تهران 

  ساخت بیمارستان دوم نمازی در شیراز چه شد
هر نماینده‌ای که قرار است رأی بیاورد صحبت از راه‌اندازی بیمارستان دوم نمازی شیراز در شهر صدرا می‌کند، اما به رغم پیگیری‌های نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز درخصوص ساخت بیمارستان دوم نمازی درشهر صدرا و از طرفی اختصاص ۲۰۰هکتار زمین از سوی شرکت عمران شهر جدید صدرا، هنوز اقدامی برای ساخت بیمارستان دوم نمازی صورت نگرفته است.
فلاحی از شیراز 

  چرخی غیرمجاز کسب‌وکار میوه‌فروشان را دچار مشکل کرده است
یک موتور سه‌چرخ سبزی‌فروش که در نبش کوچه خجسته در خیابان فریدون احمدی در ناحیه 3 منطقه 17می‌ایستد، با فعالیت غیرمجاز خود باعث بی‌رونقی کسب‌وکار میوه‌فروشانی شده که عوارض و مالیات می‌دهند. بارها با 137 تماس گرفته و اعلام مشکل کرده‌ایم، اما مأموران می‌آیند و از جای خالی موتور در زمان نبودنش عکس گرفته و می‌روند. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
محبوبی از تهران 

  حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی زود بود
با توجه به اینکه حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی تقریبا عملی شده است باید گفت اشکالات زیادی به این کار وارد است. از جمله اینکه سوابق پزشکی بیماران از بین می‌رود و سامانه‌ای برای حفظ سوابق پزشکی بیماران وجود ندارد که این کار باید از قبل انجام می‌شد.
عسگرآبادی از تهران 

   به داد کشاورزان فهرج برسید
به‌دنبال باران و تگرگ سیل‌آسا در روزهای 26و 27فروردین بیش از نیمی از محصولات باغی و کشاورزی منطقه نابود شد و اگر همین روزها به داد ما نرسند همان باقیمانده محصولات را نیز از دست خواهیم داد.
کشاورز درمانده از فهرج کرمان

  قراردادهای 89روزه پرستاران ممنوع شود
سال گذشته در بحبوحه شیوع کرونا از پرستاران فارغ‌التحصیل برای اشتغال در بیمارستان‌ها دعوت شد و به همه وعده استخدام و مزایای ویژه دادند. متأسفانه اکنون که یک سال از آن روزها می‌گذرد همچنان با قرارداد 89روزه در یکی از شهرهای تهران مشغول به کاریم و خبری از یک‌ساله‌شدن قرارداد نیست.
مینو از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید