• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 18 فروردین 1400
کد مطلب : 127473
+
-

شورایاران از مردم و مسئولان شهری می‌خواهند که تعاملات را تا رسیدن به محله‌ای ‌‌آباد افزایش دهند

دغدغه‌های ۱۴۰۰ منطقه 18

دغدغه‌های ۱۴۰۰ منطقه 18

 اگرچه نهاد شورایاری در سال گذشته روزهای پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشت اما نمایندگان محلی محکم و ثابت‌قدم در عرصه خدمتگزاری درخشیدند به‌ویژه در اجرای پروژه‌های خرد مقیاس نقش مؤثری در کنار مدیران شهری ایفا کردند. صفحه‌های پیش‌رو را در نخستین شماره سال اختصاص داده‌ایم به این عزیزان تا از خدمات سال پیش و برنامه‌های امسال بگویند و توقعاتشان را از اهالی و مسئولان شرح دهند.


 علیرضا نوری/  شورایار محله بهداشت

دلتان از غم و تنتان از کرونا دور باشد
ایام نوروز در دوران بچگی‌مان طور دیگری بود. دلخوشی‌مان این بود که به همراه بزرگ‌ترها راهی بازارشویم تا برای عید لباس و کفش نو بخریم. البته در محله‌مان بودند بچه‌هایی که خانواده‌شان ضعیف و کم‌درآمد بود و نمی‌توانستند ایام نوروز خوشحالی را تجربه کنند. یادم هست اما همان زمان بودند کسانی که به فکر آنها باشند و مخفیانه لباس و کفش به این بچه‌ها عیدی دهند. دوران کودکی و نوجوانی ما هم با همه اتفاقات تلخ و شیرین تمام شده، اما هنوز بچه‌های محروم و نیازمند را در کنارمان داریم وبه‌علاوه بحران کرونا شرایط آنها را سخت‌تر کرده است. بیایید به سنت قدیمی دلخوشی‌های هر چند اندک و کوچکمان را باز هم در سال جدید با آنها تقسیم کنیم. امیدوارم شهروندان با صحت و سلامتی سال جدید را سپری کنند و دلشان از غم و اندوه و جانشان از کرونا دور باشد.



 صاحبعلی اسودی/  شورایار محله شادآباد

سلامتی همراه با جیب پر پول
در دوران کودکی خیلی دوست داشتم نخستین نفری باشم که عیدی از بزرگ‌ترها می‌گیرم، چون بیشتر وقت‌ها اسکناس‌های نو و تا نخورده بالاتر قرار می‌گرفت. من هم که این موضوع را می‌دانستم با زرنگی کنار بزرگ‌ترها جا خوش می‌کردم تا نخستین عیدی سال تحویل، یعنی اسکناس نو، را از آنها بگیرم. البته این وسواس و تلاش بیهوده تا روز سیزده‌بدر ادامه پیدا می‌کرد تا اینکه پول‌های عیدی را صرف خرید توپ فوتبال می‌کردیم!
اما یک نکته را تأکید می‌کنم که در سال جدید بیایید همه ما چه مسئولان و چه مردم کوچه و بازار تصمیم بگیریم دروغ نگوییم و از این رفتار غلط دور شویم تا حال و روزمان بهتر از گذشته شود. به هر حال یکی از نشانه‌های ایمان راستگویی است. آرزوی سلامتی، دوری از بیماری کووید 19 و جیب‌های پر از پول برای شهروندان دارم و البته توفیق و موفقیت برای مسئولان و مدیران دلسوز و زحمتکش.

این خبر را به اشتراک بگذارید