• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 17 اسفند 1399
کد مطلب : 126127
+
-

نکته بازی / دو خبر بامزه کنار هم



اخیراً 2خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس داشتیم که قرار گرفتن آنها پشت سر هم روی خروجی خبرگزاری‌ها، داستان را بامزه کرده بود. خبر اول این است که سرخپوشان قرار است از این به بعد در فوتبال بانوان هم تیمداری کنند. دم‌شان گرم؛ خیلی هم عالی. منتها خبر بعدی این است که محمد برزگر، سرمربی تیم جوانان پرسپولیس بعد از واگذار کردن داربی به استقلال گفته:«9‌ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم.» خب الان لابد یک سؤال برای شما به‌وجود می‌آید؛ اینکه پرسپولیس با این شرایط مالی چرا قصد دارد یک تیم جدید در بخش بانوان اضافه کند؟ جواب ساده است؛ همانطور که اعضای تیم جوانان 9‌ماه حقوق نگرفتند، زنان هم می‌توانند 9‌ماه و بلکه بیشتر پول نگیرند. مهم فقط «ژست» قضیه است.


همان سرنوشت همیشگی

باشگاه‌داری خصوصی در فوتبال ایران، یک داستان غم‌انگیز با مصادیق پرتکرار است. اینجا راه درآمدزایی مشروع مثل حق پخش تلویزیونی را بسته‌اند. در نتیجه فوتبال زیان‌ده شده؛ پس یا مالکان ناباب با اهداف سوء به سمت تیمداری می‌آیند یا یک مالک عاشق وارد این حوزه می‌شود که او هم بعد از چند سال خرج کردن پول بی‌بازگشت، قید همه‌‌چیز را می‌زند. با این اوصاف عجیب نیست که اکثر تیم‌های خصوصی در ایران به مرز نابودی کشانده شده‌اند. آخرین‌شان هم شهرخودرو است که از مالکیت فرهاد حمیداوی در آمد و در اختیار مقامات استانی قرار گرفت. شهردار مشهد اخیرا سر تمرین این تیم به بازیکنان گفته: «نگران نباشید. ما کنار باشگاه هستیم.» اما وقتی شما یاد نفت تهران، راه‌آهن، شیرین‌فراز، استیل‌آذین  و... می‌افتید، نمی‌توانید نگران نباشید.


میلیچ نیوز

هم‌اکنون در فضای رسانه‌ای فوتبال ایران جای خالی یک سایت برای پوشش دادن اخبار مربوط به هروویه میلیچ احساس می‌شود. نامبرده که دوسوم دوران حضورش در استقلال به قهر گذشته، آخرین بار بعد از داربی تهران از کشور خارج شده و هنوز برنگشته است. میلیچ البته از همان کرواسی هم ول‌کن ایجاد حاشیه نبود و در دوران سرمربیگری محمود فکری، عکس فرهاد مجیدی را روی اینستاگرامش می‌گذاشت! با این حال نکته جالب مربوط به اخبار پرشمار در مورد بازگشت این بازیکن می‌شود. الان خبر می‌زنند او در راه ایران است، 2ساعت بعد می‌نویسند تا پولش را نگیرد نمی‌آید و 2 ساعت بعد خودش یک پست با قلب آبی مشکوک منتشر می‌کند. لطفا یک سایت به اسم «میلیچ نیوز» بزنید و همه اینها را بریزید همانجا!

این خبر را به اشتراک بگذارید