• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 30 بهمن 1399
کد مطلب : 124819
+
-

‌روند تحصیلی دانش‌آموزان، والدین را کلافه کرده است

نظارت بر روند تحصیل دانش‌آموزان به‌خصوص در مقطع ابتدایی والدین را عاصی و کلافه کرده است و با این حال موفقیت چندانی هم حاصل نمی‌شود؛ چون والدین تخصص‌های آموزشی معلمان را ندارند. بسیار نگران فرزند کلاس اولی‌ام هستم که هنوز چیز زیادی از دروسش نیاموخته است.
مادر نگران از کرمان 

   شماره121 اداره برق پاسخگو نیست
تماس با شماره۱۲۱ که مخصوص اعلام خاموشی معابر شرکت توانیر است، تأثیری در پیگیری مشکلات مردم ندارد. چندین‌بار با این شماره تماس گرفته و خاموشی کوچه منزل خود در خیابان شهید عراقی را اعلام کرده‌ام، اما تاکنون ترتیب اثری داده نشده است؛ درصورتی که 2سال پیش که تماس گرفتم در کمتر از ۴۸ساعت لامپ‌های سوخته کوچه تعویض و نور آن تامین شد.
فیضی از تهران 

   با وعده‌های دروغ انتخاباتی برخورد کنند
از هم‌اکنون که فعالیت‌های زیرپوستی انتخاباتی در جریان است، دستگاه قضایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی با کسانی که برای کسب رأی، ترویج فساد و فحشا می‌کنند یا وعده انتخاباتی دروغ به مردم می‌دهند، برخورد جدی و انقلابی کند.
نیشابوری از کرمانشاه

   قیمت‌ها چند مرحله افزایش می‌یابد، حقوق‌ها یک‌بار
از ابتدای سال‌جاری به بهانه بالا رفتن هزینه‌های تولید، قیمت‌ همه‌‌چیز چند برابر افزایش یافته است. چطور می‌شود ادارات حمایت از تولید‌کنندگان، بلافاصله توجه می‌کنند و قیمت‌های آنها را افزایش می‌دهند، ولی برای افزایش حقوق‌ها فقط یک‌بار آن‌هم به‌صورت سطحی رایزنی کرده و دست آخر با قطعیت و رعایت حال و نظر کارفرما حقوق‌ها را افزایش می‌دهند. از مسئولان و دولت و مجلس درخواست جدی دارم همانگونه که به‌نظر می‌رسد توجه خاصی به تولید‌کنندگان دارند به حقوق‌بگیران هم توجه کافی کنند و اگر حقوق‌ها در سال یک‌بار افزایش دارد، قیمت‌ها هم در طول سال باتوجه به میزان افزایش حقوق‌ها یک‌بار افزایش یابد.
محمدحسین عسگری از تهران

   زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری بانوان در اصفهان فراهم است
هر چند که بافت شهری اصفهان سنتی و مذهبی است، اما مکان‌های مناسبی برای دوچرخه‌سواری آقایان و خانم‌ها فراهم است که می‌توانند از آنها استفاده کنند. برخی افراد هم نباید با اعلام مخالفت با دوچرخه‌سواری بانوان باعث آزردگی خاطر عده‌ای دیگر شوند.
محروقی از اصفهان

   چرا پرستار باردار در بخش کرونا مشغول بوده است
درحالی‌که در تمام سازمان‌ها و ادارات خانم‌های باردار از مرخصی استفاده می‌کنند و در ماه‌های آخر به منزل می‌روند و به‌خصوص در ایام کرونا اغلب سازمان‌ها تمهیدات ویژه‌تری برای بانوان دارای این شرایط درنظر گرفته‌اند تا مادران باردار کمتر در معرض خطر باشند، چگونه یک پرستار باردار در‌ ماه هفتم بارداری‌اش در بیمارستان مشغول کار بوده است. آیا روسای بیمارستان به وی نگفته بودند که نباید در بیمارستان بماند؟
شکیبا از زنجان 

   جلوی رزرو هتل‌ها برای نوروز را بگیرند
مسئولان از یک‌سو می‌گویند کرونای جهش‌یافته انگلیسی در حال شیوع است و از سوی دیگر به همه هتل‌های کشور اجازه می‌دهند با 100درصد ظرفیت به رزرو محل اقامت برای مسافران نوروزی بپردازند. اصلا مگر قرار است کسی در این شرایط به مسافرت برود؟ چقدر تناقض و چقدر بی‌دقتی؟
خوش‌بین از تهران 

   سرقت حفاظ‌های حاشیه رودخانه کارون خطرساز است
به‌تازگی سارقان سراغ نرده حفاظ‌های رودخانه کارون در خرمشهر رفته‌اند و با سرقت بخش قابل‌توجهی از این نرده‌ها شرایط خطرناکی ایجاد کرده‌اند که می‌تواند منجر به حوادث تلخی شود.
لیواری از خرمشهر

    تصویب کلیات بودجه به فاصله چند روز ابهام‌آمیز است
درحالی‌که کلیات بودجه چند روز قبل به تصویب نمایندگان مجلس نرسید و دلایلی که برای عدم‌تصویب آن اعلام شد هم قابل تامل بود، چگونه است که چند روز بعد همان نمایندگان کلیات بودجه را تصویب کردند؟ آیا اشکالاتی که در نوبت اول گرفته بودند به این سرعت برطرف شد؟
گلپور از تهران 

پاسخ مسئولان
امکان افزایش ساعات خدمات‌رسانی فعلا وجود ندارد

روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «ساعات کار مترو را بیشتر کنید» در ستون «با مردم» روز 19بهمن‌ماه پاسخ داده است: ضمن سپاس از این مسافر محترم، درخصوص پیشنهاد ایشان به اطلاع می‌رساند یکی از ملزومات و استانداردهای خطوط درون‌شهری مترو، شروع همزمان همه خطوط با هم بوده و تنوع در ساعات شروع هریک از خطوط منجر به ایجاد بی‌نظمی و اختلالات ترافیکی خواهد شد. مجموعه تجهیزات ثابت و متحرک خطوط متروی تهران پس از پایان ساعات سرویس‌دهی در اختیار گروه‌های نگهداری و تعمیرات قرار می‌گیرد تا نسبت به انجام سرویس‌های دوره‌ای، برطرف کردن ایرادات فنی و... اقدام نمایند؛ بنابراین شروع سرویس‌های صبح قبل از زمان مقرر و نیز بیش از زمان پایانی، منجر به کاهش زمان در اختیار واحدهای فنی و عملیاتی شده و برنامه‌های مدون امور نگهداری و تعمیرات با تأخیر مواجه خواهد شد و درنتیجه هم‌اکنون افزایش ساعات خدمات‌رسانی امکان‌پذیر نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید