• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 بهمن 1399
کد مطلب : 124708
+
-

محدودیت‌سازی‌ها قبل از فراگیری کرونای انگلیسی اعمال شود

وزارت بهداشت اعلام کرده که کرونای جدید خیزش خطرناک‌تری دارد، در این شرایط توقع این است که دستورالعمل‌های جدید به‌خصوص محدودیت‌سازی‌ها قبل از آنکه گسترش یابد، اعمال شود.
عسگرآبادی از تهران 

  تردد ماشین‌های سنگین در اتوبان تهران - کرج
به تازگی ماشین‌های سنگین در جاده تهران- کرج تردد می‌کنند که این خلاف قانون و باعث مشکلات متعددی شده است. لطفا طرح ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در اتوبان تهران-کرج ادامه یابد.
رضایی از کرج

   برای تبلیغ کسب‌وکارهای خانگی هزینه نگیرند
سایت‌های تبلیغاتی بنام در فضای مجازی برای هر تبلیغات 24ساعته 20هزار تومان می‌گیرند؛ درحالی‌که قبلا تبلیغ کسب‌وکارخانگی در این سایت ها رایگان بود. مگر قرار نشد دولت به کسب وکارهای خانگی وام خود اشتغالی بدهند؟ پس چی شد؟ 
روستایی از تهران

  همسان‌سازی‌ حقوق رؤیای برباد رفته است
قول مسئولان در مورد همسان‌سازی‌ یا یکسان‌سازی‌ حقوق‌های حداقلی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به حداقل 4 میلیون تومان در ماه، رؤیایی است که هرگز محقق نشد. تازه این وعده آنها در شرایطی بود که تورم و قیمت‌ها کمتر و نصف اکنون بود. نمونه‌اش خود من که 25سال سابقه کار، حقوقم بعد از همسان‌سازی‌ به 2میلیون و 400هزار تومان رسید.
میررضوی از مشهد

  زمین ساختمان‌های تخریب شده جیحون عامل مزاحمت ساکنان
اهالی خیابان انتهای جیحون، انتهای خیابان شهید حسین رنجبر بعد از کوچه فرهادی از سر و صدای شبانه روزی محل تخریب ساختمان‌ها که برای ایجاد بزرگراه تخریب و تملک شده‌اند، به تنگ آمده‌اند. چند سال است این زمین‌ها برای افزودن به بزرگراه مسطح شده و به حال خود رها شده‌اند و اکنون به‌عنوان محل پارک انواع خودرو استفاده می‌شوند که باعث ایجاد سرو صدای شبانه روزی و ایجاد مزاحمت برای ساکنان شده است.
پورشمس از تهران 

  دستمزد بسیار ناچیز نیروهای حق‌الزحمه‌ای صدا و سیما
نیروهای حق‌الزحمه‌ای صدا و سیما با دستمزد ناچیز سال‌هاست فعالیت دارند و در بخش‌های مختلف در رادیو به‌عنوان گوینده، گزارشگر، تدوینگر، برنامه‌ساز و ... حضور دارند و چه‌بسا ساعات کار آنها از نیروهای رسمی بیشتر است، ‌اما نه با آنها قرارداد مشخصی می‌بندند و نه استخدام رسمی می‌شوند؛ درحالی‌که روزهای جوانی‌شان در حال اتمام است و همچنان امنیت شغلی و حتی بیمه ندارند.
از پرسنل حق‌الزحمه‌ای صدا و سیما

  تاریکی خیابان حاجیان در محدوده حسام‌الدین
محدوده خیابان حسام‌الدین، انتهای خیابان ده متری حاجیان، اول خیابان رحیم قاسمی چند سال است که در تاریکی به سر می‌برد؛ درحالی‌که این خیابان 2 سال است از فرعی به اصلی تبدیل شده که به‌علت تاریکی معبر در شب حوادث خطرناک در آن رخ می‌دهد. از مسئولان اداره برق تقاضای توجه و رسیدگی داریم.
ساکنان منطقه

  جایگاه‌های پمپ گاز در جاده‌های اصفهان کم است
با توجه به زیاد شدن تعداد خودروهای گاز سوز و ایجاد صف‌های طولانی برای گاز زدن، نیاز به جایگاه‌های پمپ گاز سی اِن جی در شهر و جاده‌های بین راهی استان وسیع اصفهان احساس می‌شود؛ به‌عنوان نمونه در اطراف شهرک 50ساله «خانه» که پرجمعیت هم است، پمپ گاز به اندازه کافی وجود ندارد.
محمود بلیغیان از اصفهان

  فندک‌های عمومی منشأ شیوع بیمار هستند
فندک‌های عمومی که مقابل دکه‌های روزنامه فروشی برای استفاده همگانی قرار دارند بی‌شک در شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا از منابع انتشار آلودگی ویروسی هستند. از متولی دکه‌های مطبوعاتی تقاضا داریم فکری برای ممنوعیت استفاده از فندک های عمومی کنند و این منبع آلودگی را جمع کنند.
عبدالله‌زاده از تهران 

  شهر رشت نیازمند بزرگراه است
در کلانشهر رشت تعداد ساکنان، مسافران، خودروها و تعداد آپارتمان‌ها هیچ تناسبی با تعداد کوچه و خیابان و بزرگراه‌ها ندارد. اصلاً شهر به این بزرگی حتی یک راه بزرگراهی ندارد و رانندگان تاکسی برای رفتن از جنوب به شمال شهر از کوچه‌های باریک مسکونی که جای رفت‌وآمد ساکنان یا بازی بچه‌هاست، استفاده می‌کنند.
محمدرضا خانقاهی از رشت

  هیچ نظارتی برای رعایت شئونات در مسافرکش‌های شخصی نیست
مسافرکش‌های شخصی تابع هیچ قانونی نیستند و به تازگی و به‌دنبال خاموشی‌های گسترده در سطح کشور این مسافرکش‌ها در شب چنان صدای ضبط صوت خود را بلند می‌کنند که مسافران چاره‌ای جز اعتراض و بعضا درگیری با آنها ندارند. بسیاری از مسافران بین راهی کرج- تهران شب‌ها مجبور به استفاده از مسافرکش‌های شخصی هستند چرا که تاکسی به اندازه کافی وجود ندارد.
شهباز گلسار کرج

پاسخ مسئولان
پروژه راستگرد شهید صدر به دستواره اجرایی نمی‌شود

روابط‌عمومی منطقه 3شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «پروژه ناتمام راستگرد غرب صدر به جنوب دستواره تعیین تکلیف شود» در ستون با مردم روز 14بهمن پاسخ داده است: «پروژه راستگرد غیرهمسطح بزرگراه شهید صدر به بلوار دستواره به‌دلیل امکان بروز اختلال در شبکه بزرگراهی قابل اجرا نبوده و از دستور کار این منطقه خارج شده است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید