• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 28 بهمن 1399
کد مطلب : 124564
+
-

نکته بازی/خب چرا می‌آیی ورزشگاه؟

دراگان اسکوچیچ به نوعی عجیب‌ترین سرمربی تاریخ تیم ملی است. این بنده‌خدا پارسال نفت آبادان را رها کرد تا به این کرسی برسد، اما به‌خاطر کرونا هنوز حتی یک مسابقه رسمی هم برگزار نشده و تنها 2 دیدار دوستانه داشته‌ایم. یعنی اسکوچیچ علاوه بر پارسال، حتی این فصل را هم می‌توانست با نفت تمام کند و بعد به تیم ملی بیاید! این بنده خدا فعلا در شرایط کرونایی مدام از این شهر به آن شهر می‌رود و در ورزشگاه‌های مختلف مسابقات لیگ را می‌بیند. خیلی هم خوب؛ فقط اینکه استاد بعد از بازی پرسپولیس و پیکان گفته: «در لیست تیم ملی سورپرایز نداریم.» خب اخوی اگر اینطور است، پس چرا این همه زحمت می‌کشی و برای تماشای مسابقات می‌روی؟ راحت در خانه‌ات استراحت کن دیگر!

منشا یاد کبه را زنده کرد
گل‌گهر پنجشنبه باید به مصاف پرسپولیس برود، اما کمیته انضباطی گادوین منشا را محروم کرد. دلیل این تصمیم هم شادی گل بسیار عجیبی است که منشا در بازی با نساجی انجام داد. این مهاجم مدتی بود که گل نمی‌زد و به همین دلیل هم امیر قلعه‌نویی در این مسابقه او را روی نیمکت نشاند. منشا بعد از حضور در زمین گل برتری تیمش را زد و این شادی زننده را انجام داد. عجیب اینکه6 سال پیش هم یک مهاجم بورکینافاسویی به اسم بوبکر کبه در استقلال قلعه‌نویی بعد از حضور در زمین موفق به گلزنی برابر الریان قطر شد و شادی گل منشوری انجام داد. می‌گویند بعد از آن بازی نزدیک بوده قلعه‌نویی در رختکن با کبه برخورد فیزیکی انجام بدهد، اما دیگران اجازه ندادند!

دیدی زیاد هم بد نیست؟
تراکتور بعد از 2 شکست پیاپی خانگی برابر آلومینیوم و پرسپولیس که این دومی به شکل زشتی رقم خورد، این هفته سایپا را 2 بر یک برد و نفس راحتی کشید. جالب اینجاست که تراکتور پرستاره هنوز سرمربی‌اش را هم به‌طور قطعی نمی‌شناسد و کماکان هدایت تیم برعهده مسعود شجاعی است. با این حال جناب شجاعی لطف کرد و برای بازی با سایپا به‌خودش استراحت داد. در نتیجه تراکتور نمایش بهتری ارائه داد و از سد میزبانش گذشت. خوشحالیم که شجاعی بالاخره رضایت داد تراکتور 11نفره را هم تست کند و امیدواریم از نتیجه به‌دست آمده راضی بوده باشد. نخستین نشانه یک مربی خوب این است شجاعی را روی نیمکت بنشاند؛ حتی اگر این مربی خود مسعود باشد!

این خبر را به اشتراک بگذارید