• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 27 بهمن 1399
کد مطلب : 124494
+
-

با مردم / شهرک صنعتی نظرآباد راه آسفالت ندارد


شهرک صنعتی نظرآباد با وجود دارا بودن صدها شرکت صنعتی و اشتغال هزاران کارگر که از گوشه و کنار استان روزانه به آن ورود و خروج می‌کنند یک راه آسفالته سالم ندارد. تمام خیابان‌های این شهرک پر از چاله است و با پیگیری‌هایی که مسافران هر روزه این مسیر انجام داده‌اند چاله‌ها را با سیمان و ماسه پرکرده‌اند که با نخستین بارندگی دهان باز کرده و لاستیک خودروها و موتورهای کارگران را نابود می‌کند. از مسئولان تقاضای پیگیری عاجزانه داریم.
حیدری از نظرآباد

  پزشکان رعایت حریم بیماران را کنار گذاشته‌اند
متأسفانه پزشکان در یک روز آنقدر بیمار پذیرش می‌کنند که بیمار حتی فرصت نمی‌کند سؤالات ضروری‌اش را بپرسد و اغلب به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که بیمار مجبور به ترک مطب شود.
تهرانی از تهران 

  افزایش 450درصدی کرایه دکه‌های پردیس
شهرداری پردیس به‌طور ناگهانی اجاره دکه‌های شهر را نه 100درصد و 200درصد که 450درصد اضافه کرده است. از مسئولان تقاضای تجدید نظر داریم.
طاهری از پردیس

  چاله‌ها و دست‌اندازهای بزرگراه صیاد جنوب مرمت شود
مدت‌هاست پیگیر مرمت گودرفتگی و چاله‌های بزرگراه صیاد جنوب هستیم، ‌اما تاکنون اقدامی نشده است. از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی داریم.
محمدپور از تهران 

  مرگ تدریجی درخت‌های پارک جمشیدیه تا اردوگاه کُلکچال
سال‌هاست که موضوع نگران‌کننده وضع درخت‌های مسیر کوهنوردی پارک جمشیدیه تا اردوگاه کُلکچال از راه‌های مختلف به گوش مسئولان رسیده است اما تماس تلفنی با واحد مربوطه در شهرداری منطقه یک تهران، درج در ستون «با مردم» روزنامه در چند نوبت و....) تاکنون اثر نداشته است و درختان این مسیر در حال از بین رفتن هستند.
یزدانپور از تهران 

  حمام شیشه سنندج در آستانه نابودی
 حمام شیشه واقع در خیابان ناصرخسرو سنندج، که در فهرست آثار میراث فرهنگی ثبت شده در حال تخریب است. از مسئولین تقاضای پیگیری داریم.
 فواد کاظمی از سنندج

  پارکبانان بدون مجوز جمع‌آوری شوند
تعداد از افراد به‌اصطلاح پارکبان در خیابان‌های اطراف بازار حضور دارند. از مسئولان تقاضا داریم با این افراد برخورد شود.
 جمشید کاظمی از تهران 

  به سالمندان نیز خانه‌های ارزان قیمت بدهند
همانگونه که برای جوانان در آستانه ازدواج تدبیر مسکن می‌کنند برای سالمندان بدون مسکن نیز تدبیری داشته باشند.
اکبری از شاهرود 

  خیابان 17شهریور نازی‌آباد نظافت نمی‌شود
خیابان 17شهریور نازی‌آباد یکی از نقاط پرتراکم جمعیتی در منطقه است که متأسفانه نظافت آن درحد صفر است و خبری از پاکبان‌های شهرداری نیست. از مسئولان شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.
هومن عدالت از نازی‌آباد 

  واکسن کرونا باعث عادی‌انگاری بهداشتی نشود
واکسن کرونا جنبه پیشگیری دارد لذا تولید یا واردات آن نباید باعث عادی‌انگاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود. چراکه واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم‌ردیف و به موازات هم هستند.
عسگری از مشهد

  دوره‌گردها آرامش سی‌متری جی را گرفته اند
دوره‌گردها و فروشندگان ضایعات با صداهای گوش‌خراش و بلندگوهای دستی در تمام ساعات شبانه‌روز آرامش ساکنان 30متری جِی را گرفته‌اند. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای این وضعیت بکنند.
اهالی 30متری جی خیابان سبحانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :