• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 13 بهمن 1399
کد مطلب : 123482
+
-

خودکشی کارمند ایلامی بعد از قتل خانواده‌اش

کارمند بانک که با اعضای خانواده‌اش دچار اختلاف شده بود دست به اقدام هولناکی زد. او بعد از آنکه 2فرزند و همسرش را در خانه به قتل رساند به محل کارش رفت و با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش همشهری، صبح دیروز برای این مرد میانسال به نام افشین که سال‌ها کارمند بانکی در ایلام بود متفاوت شروع شد. او طبق معمول ساعت 8صبح خودش را به محل کارش رساند اما این بار برخلاف همیشه رفتارش غیرعادی بود. او که حال خوشی نداشت بعد از ورود به بانک شروع به داد و فریاد کرد و ناگهان اسلحه شکاری‌اش را که پنهان کرده بود بیرون کشید. او که فریاد می‌کشید به همکارانش گفت که دقایقی قبل همسر و 2پسرش را در خانه به قتل رسانده است. کسی باورش نمی‌شد کارمند آرام هرروز بانک، حالا اسلحه به‌دست گرفته و می‌گوید خانواده‌اش را قتل عام کرده است. مرد مسلح در همان حال به آبدارخانه بانک رفت و در را بست. همکارانش ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و منتظر مأموران شدند تا اینکه صدای شلیک گلوله از آبدارخانه شنیده شد. چند نفر از کارمندان دوان‌دوان خود را به آنجا رساندند و با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو شدند. مرد خشمگین با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده بود.
لحظاتی بعد وقتی مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند تحقیقات در این خصوص آغاز شد. مرد مسلح به‌دلیل اصابت گلوله جان باخته بود و پیکر او با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. در این شرایط بود که گروه دیگری از مأموران راهی خانه متوفی شدند و در آنجا با پیکرهای همسر و 2پسر 18و 11ساله او مواجه شدند. شواهد نشان می‌داد او ابتدا پسر بزرگترش، سپس همسرش و در نهایت پسر کوچکترش را به قتل رسانده است. آنطور که تحقیقات مأموران نشان می‌داد او از مدتی قبل با پسر بزرگترش دچار اختلاف و کشمکش شده بود. او درباره این اختلافات با چند نفر از همکارانش صحبت کرده بود. همچنین او از شرایط مالی‌اش ناراضی بود و بارها گفته بود که این دنیا جای زندگی نیست. آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند شب پیش از حادثه مثل اغلب شب‌های اخیر صدای داد و فریاد و درگیری از خانه این مرد شنیده شده بود. این نشان می‌داد شب پیش از این قتل عام خانوادگی نیز پدر خانواده با پسر بزرگترش درگیر شده و به‌احتمال زیاد همین درگیری علت اصلی این جنایت است. در همین حال سرهنگ جمال موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام درباره این حادثه گفت: صبح یکشنبه و در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله‌های شهر ایلام، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند. با حضور همکارانم در محل مشخص شد پدری به‌علت مشکلات خانوادگی، زن و ۲فرزند خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس با همان سلاح به زندگی خود نیز پایان داده است. او ادامه داد: پدر خانواده کارمند یکی از شعب بانک در ایلام بود. او پس از اینکه با اسلحه گرم اعضای خانواده خود را به قتل ‌رساند، با حضور در شعبه بانک و تهدید کارمندان و درگیری لفظی، خودکشی کرد. به‌گفته وی، تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید