• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 11 بهمن 1399
کد مطلب : 123257
+
-

از دست دادن امثال میناوند پیام بسیاری برای مردم دارد

فوت افرادی همچون مهرداد میناوند که جزو درخشان‌ترین اعضای تیم ملی فوتبال بوده‌اند پیام‌های بسیاری برای مردم دارد و کمترین پیام این است که کرونا با هیچ‌کسی شوخی ندارد؛ حتی اگر قهرمان ملی باشد پس باید بسیار بیشتر و دقیق‌تر پروتکل‌ها را رعایت و اجرا کرد. به احترام از دست دادن عزیزانی چون میناوند مراقب خود و اطرافیانمان باشیم.
میرعمادی از تهران

  گرانی قیمت عوارض در آزادراه قم- کاشان
آزادراه 90کیلومتری قم -کاشان متعلق به سازمان بازنشستگی کشور است و خصوصی محسوب می‌شود. این آزادراه چراغ‌های پایه روشنایی ندارد و تردد تریلی و خودروی سنگین در آن آزاد است، ضمن اینکه عوارض 5هزار تومانی آن را به‌صورت دستی می‌گیرند و همیشه مقابل عوارضی صف طویلی شکل می‌گیرد. از آن سو اتوبان تهران - قم که 120کیلومتر است، هم پایه روشنایی دارد، هم تردد خودروی سنگین در آن ممنوع است، هم عوارض الکترونیکی می‌گیرد و هم رقم آن هزار و 200تومان است. مقایسه با خودتان.
مقدم از کاشان

  مسدود کردن کارت اعتباری اتباع خارجی درست نیست
اینکه یکباره کارت اعتباری (عابربانک) اتباع خارجی را بدون اطلاع‌رسانی مسدود می‌کنند نهایت کج سلیقگی و بی‌توجهی به حقوق اتباع خارجی است. اگر تبعه یک کشور خارجی دارای کارت اعتباری بانکی است یعنی مراحل قانونی بسیاری را گذرانده و از حقوق شهروندی در ایران برخوردار است.
مسعود از تهران

   آقایی که 9میلیون حقوق دارد از قطع یارانه ناراحت نباشد
بازنشسته تامین اجتماعی هستم که حقوق زیر 3میلیون دارم و یارانه ندارم آن وقت آقایی که 9میلیون حقوق می‌گیرد از قطع یارانه ناراحت است؟ 
رضا از اصفهان

   افزایش قیمت بلیت قطار به چه دلیل است
مسئولان درخصوص افزایش قیمت بلیت قطار توضیح دهند که در این گرانی‌های افسار گسیخته آیا رواست قیمت بلیت هم افزایش یابد؟
سلگی از تهران 

  بدهی حقوق دانشگاه علوم پزشکی سمنان به حق‌التدریسی‌ها
مدت 2 سال است دانشگاه علوم پزشکی سمنان حقوق استادان حق‌التدریس را پرداخت نکرده است. برای پیگیری مشکل‌مان باید به کجا مراجعه کنیم، صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
فاطمی از سمنان

  متروی هشتگرد نباید با عجله افتتاح می‌شد
متروی هشتگرد هم مدت زمان انتظار طولانی دارد هم کند حرکت می‌کند تا جایی که مسافران این خط مجبور به صرف‌نظر کردن از این وسیله می‌شوند. شاید بهتر بود برای افتتاح آن تامل بیشتری می‌کردند.
متقاضی مسکن مهر هشتگرد

پاسخ مسئولان
نصب سرعتکاه در ابتدای بلوار کوی نصر اقدامی کارشناسی نیست

روابط‌عمومی منطقه 2شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع احداث سرعتکاه در ابتدای بلوار کوی نصر در ستون با مردم پاسخ داده است: به استحضار می‌رساند نوع اقدامات ایمن‌سازی‌ و آرام‌سازی مورد نیاز در سطح معابر با توجه به مشخصات فیزیکی، هندسی، ترافیکی و رده عملکردی معبر مورد نظر تعیین می‌گردد. بر این اساس امکان سنجی استفاده از سرعتکاه به‌عنوان یکی از ابزارهای آرام‌سازی مستلزم بررسی عواملی ازجمله موقعیت کاربری‌های مهم جاذب سفر پیرامون، حجم تردد خودروها، سرعت عملکردی خودروها، میران احتمال وقوع تصادفات، تداخلات عابر و وسیله نقلیه و... است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته فاصله کمِ محدوده تا خروجی از بزرگراه جلال آل احمد و عدم‌تامین فاصله دید مناسب و همچنین تأثیر آن در افزایش زمان تأخیر، نصب سرعتکاه کارشناسی نیست. ضمن اینکه به منظور ارتقای سطح ایمنی، استفاده از دیگر روش‌های آرام‌سازی ازجمله مرمت و تکمیل علائم و تجهیزات ترافیکی افقی و عمودی صورت گرفته است.

پاسخ همشهری
تعرفه دفاتر ثبت اسناد 4سال یک‌بار افزایش می‌یابد

شهروندی از رشت درخصوص افزایش چند برابری هزینه تنظیم سند شهادت در دفتر اسناد رسمی گلایه کرده و عنوان کرده آیا نظارتی هست؟ شهروند تهرانی به نام فراهانی که خود سردفتر اسناد رسمی است در پاسخ به این شهروند نوشته است: تعرفه دفاتر اسناد سالانه نیست و دوره‌ای افزایش می‌یابد. در واقع تعرفه دفاتر اسناد رسمی هر 4 سال یک‌بار مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما آخرین دفعه افزایش تعرفه 5سال گذشته بود و در واقع بین ابلاغ 2 تعرفه 5سال فاصله بود که به‌دلیل تورم چندین برابری و قانونی نبودن افزایش قیمت‌ها دفاتر اسناد رسمی مشکلات بسیاری را از سر گذراندند. هم‌اکنون هزینه ثبت شهادت در دفتر اسناد رسمی 128هزار تومان است.

قدردانی
قدردان مسئولان و کارگران فضای سبز ناحیه یک هستیم.جا دارد از رفتار و ادب مسئولین و کارگران فضای سبز ناحیه یک به‌خصوص مناطق قیطریه و سلیمانی شرقی تشکر کنم که با حوصله و عمل به پیشنهادهای اهالی موجب رضایت شهروندان در هنگام هرس کردن درختان حاشیه خیابان شدند.
اعتمادی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید