• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 9 بهمن 1399
کد مطلب : 123092
+
-

گوچی: نشان دادم کارم را خوب بلدم

حضور در لیگ ایران چالش قشنگی است

گوچی: نشان دادم کارم را خوب بلدم


محمد زارعی| رضا قوچان نژاد این روزها روی دور گلزنی افتاده است. گوچی که در 11‌بازی تنها 2‌گل برای تیمش زده بود، در 2‌بازی اخیر 4‌گل زده و به نوعی 4‌امتیاز با ارزش برای تیمش گرفته است. او هفته گذشته به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا با هت‌تریک باعث پیروزی زووله شود و سه‌شنبه هم به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا تنها پس از 3‌دقیقه گل تساوی تیمش را وارد دروازه هراکلس کند. قوچان‌نژاد حالا با 6‌گل، بهترین گلزن زووله به‌حساب می‌آید و میانگین هر 88‌دقیقه یک‌گل را در کارنامه‌اش ثبت کرده است. گوچی که از رسانه‌های هلندی لقب تعویض طلایی زووله را گرفته در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی درخصوص نیمکت‌نشینی‌هایش با وجود گلزنی می‌گوید:« این دیگر به‌نظر مربی برمی‌گردد که چقدر به من زمان دهد تا بازی کنم. اگر زمان بیشتری در اختیارم قرار بگیرد، صددرصد بیشتر گل می‌زنم و می‌توانم موفق‌تر باشم. البته همین که جمعه گذشته توانستم در 12‌دقیقه 3‌گل بزنم و این هفته هم گل تساوی تیمم را زدم تا نشان دهم کارم گلزنی است و آن را خوب بلدم، برایم بس است. ضمن اینکه حالا یک‌رکورد جدید هم ثبت کرده‌ام و به تنها بازیکنی تبدیل شده‌ام که 2بار به‌عنوان بازیکن جانشین در لیگ هلند به زمین می‌آید و هت تریک می‌کند. دفعه قبل 4‌گل و این‌بار 3‌گل زدم. برای همین خیلی راضی‌ام و امیدوارم بازهم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.»
تا همین چند هفته پیش به‌نظر می‌رسید قوچان‌نژاد یکی از جدا شده‌های قطعی زووله در نقل‌و‌انتقالات زمستانی باشد و از همین‌رو شایعه حضور او در تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی مطرح شد اما زدن 4‌گل در 2‌بازی اخیر اوضاع را تغییر داده است. خود رضا در این خصوص می‌گوید: «راستش را بخواهید الان با این وضعیت شرایط عوض شده چراکه در 2‌بازی اخیر 4‌گل زده‌ام و آقای گل تیم‌مان هستم. واقعا نمی‌دانم در ماه‌های آینده چه اتفاقاتی می‌خواهد بیفتد اما من باید آماده باشم تا هر وقت برای تیمم به میدان رفتم گلزنی کنم.»
گوچی در ادامه اشاره‌ای هم به‌احتمال حضورش در لیگ ایران داشته و گفته است:‌« قبلا گفته‌ام و الان هم می‌گویم که احتمال حضورم در لیگ ایران وجود دارد و نمی‌توانم بگویم هیچ‌گاه این اتفاق رخ نخواهد داد. اگر موقعیت، زمانبندی و شرایط درست باشد، صددرصد این شانس را خواهم داشت تا روزی در لیگ ایران بازی کنم. در گذشته برای تیم ملی در ایران بازی کرده‌ام و از این بابت حس خوبی دارم و دوستانی هم داشته‌ام که در لیگ ایران بازی می‌کردند، از همین‌رو حضور در لیگ ایران چالش قشنگی برای من خواهد بود اما خدا می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. الان قرارداد و سرنوشت من در اروپا است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید