• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 بهمن 1399
کد مطلب : 123022
+
-

منتظر عملکرد نهاد نظارت بر نمایندگان مجلس هستیم

قانون شکنی کسی که برای تصویب قانون در مجلس از امتیازات زیادی برخوردار است، بسیار تأسف‌بار است. با وجود فضاهای مجازی همه‌‌چیز جلوی چشم مردم است و منتظریم ببینیم نهاد نظارت بر نمایندگان با این فرد چه می‌کند.
موسوی از تهران 

   خدمات رفاهی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در حد صفر است
بازنشسته تامین اجتماعی هستم که در شغل رفتگر خدمات شهری در سال 94بازنشسته شده ام. سؤالم این است که فرق ما با سایر بازنشستگان به‌خصوص بازنشستگان لشکری و کشوری چست که نه امکان اقامتی می‌گیریم و نه بلیت های نیم بها به ما می‌دهند؛ درحالی‌که اگر رفتگران نباشند شهرها را زباله برمی‌دارد. تا کی ما را ندید خواهند گرفت.
عربعلی ایثاری، رفتگر بازنشسته

   میدان آتش‌نشانی شهرک ابریشم ساماندهی شود
ورودی شهرک ابریشم جلوی میدان آتش‌نشانی خاک ریخته‌اند و به جای اینکه اسم آن را به میدان شهدای آتش‌نشان تغییر دهند، انبوه زباله و نخاله در میدان ورودی شهر چشم آزاری می‌کند.
توکلی از کرج

   برای بیمه خودرو و عوارض آن تخفیف منظور کنند
پیشنهاد می‌کنم با توجه به شرایط منع عبور و مرور خودرو از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در نرخ انواع بیمه‌های خودروها و عوارض سالانه شهرداری تخفیف داده شود.
طاهری از تهران

   همزمان با قطع برق آب را قطع نکنند
2 ساعت برق می‌رود، آب را هم قطع می‌کنند و زندگی ما فلج می‌شود. فکر این را نمی‌کنند که در این روزهای سرد با قطع آب و برق چه بر سر آپارتمان نشین ها می‌آید که وسیله گرمایش اغلب آنها پکیج است.
اصلانی از ورامین

  بدهی به آموزگاران حق التدریس یک‌ساله شد
به‌رغم صحبت های 3ماه قبل وزیر محترم آموزش و پرورش خبری از پرداخت حق التدریس آموزگاران نیست و هنوز حقوق یک سال قبل خود را دریافت نکرده‌ایم.
معلم حق‌التدریس از تهران 

   هزینه شهادت محضری 100درصد افزایش یافته است
هزینه یک کار ساده شهادت محضری بین کارگر و کارفرما پارسال 62هزار و 500ریال بود و امسال 131هزار تومان شده است. آیا این هم به تحریم و نرخ دلار و صادرات و واردات ربط دارد.
خانقاهی از رشت

   ‌انتخابات آمریکا تمام شد قیمت‌ها همچنان صعودی است
به‌رغم آنکه بعد از روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا نرخ دلار پایین آمده، قیمت کالاهای اساسی از قبیل گوشت، تخم‌مرغ، لبنیات، سایر مواد غذایی، شوینده، خودرو و سایراقلام دیگر همچنان سرسام آور و گران است. یعنی عمر ما به کاهش قیمت‌ها قد می‌دهد.
شهروند از اندیشه شهریار

  شغلم را با کرونا متناسب‌سازی‌ کردم
در مسکن مهر مهرشهر همراه همسر و فرزندم زندگی می‌کنم. به‌خاطر کرونا شغل قبلی‌ام را از دست دادم و بعد به جای بیکار نشستن، انباری 2 متری خانه مان را طوری طراحی کردم که 3 هزار قلم جنس ابزار کار در آن جا شد، همچنین میز کارم را دایر کردم. اکنون مورد اعتماد ساکنان مجتمع و مردم هستم و همه برای تعمیرات و خرید به من مراجعه می‌کنند. به لطف خداوند درآمد خوبی هم دارم و به جای اینکه بار جامعه باشم، یار مردم و خانواده‌ام هستم. من عاشق کار و انباری‌ام هستم و از همه می‌خواهم به جای بیکار نشستن و غصه خوردن طرحی نو دراندازند.
عباس نورپور از مهرشهر کرج 

   در بالای اتوبان ایستگاه متروی بعثت بازگشایی شود
ایستگاه بعثت واقع در خط 6 متروی شهری تهران 2 در دارد؛ یکی پایین اتوبان و دیگری بالای اتوبان که درب بالای اتوبان هنوز باز نشده و مسافران مجبورند از روی پل عابر که برق هم ندارد عبور کنند و از در پایین وارد ایستگاه شوند که بسیار سخت است.
عطایی از تهران 

پاسخ مسئولان
آماده احداث بازار میوه و تره بار در جنوب شهر هستیم

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «کافی نبودن بازارهای میوه و تره بار در مناطق جنوبی شهر» در ستون با مردم روز 6دی ماه پاسخ داده است: «سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درصورت واگذاری زمین مناسب برای احداث بازارهای میوه و تره بار در جنوب شهر آمادگی دارد. پیام این شهروند عزیز شاهدی است بر مؤثر بودن فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار در تامین ارزاق و مایحتاج روزانه و هفتگی شهروندان با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب. از این روز ضمن قدردانی از ایشان، خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمت ارزانی داشته است. سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درصدد است تا طبق برنامه مدون و زمانبندی شده در تمامی محلات فاقد بازار از جمله محلات جنوب شهر براساس اولویت‌هایی نظیر تعداد و تراکم جمعیت هر منطقه و میزان دسترسی شهروندان آن منطقه به بازارهای میوه و تره بار اقدام به ساخت بازار نماید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید