• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 6 بهمن 1399
کد مطلب : 122751
+
-

سپاهان دنبال ترابی ترابی در فکر پرسپولیس

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به همشهری خبر داد که ترابی به این باشگاه نزدیک‌تر شده است

سپاهان دنبال ترابی ترابی در فکر پرسپولیس

امیرحسین اعظمی| زمان زیادی از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس نمی‌گذرد، اما این احتمال وجود دارد که او خیلی زود به جمع سرخ‌پوشان تهرانی اضافه شود و این اتفاقی است که هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشند. البته موانعی بر سر راه ترابی و پرسپولیس وجود دارد که باید برطرف شود. با این حال نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری با ترابی در تماس هستند تا این بازیکن را به پرسپولیس بیاورند و بازگشت ترابی بدون شک مهم‌ترین اتفاق را در فصل نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

  کلید جدایی کجاست؟
العربی با جذب مساکنی، تصمیم نهایی‌اش را برای قطع همکاری با ترابی گرفته ولی مسئله مهم این است که این قطع همکاری در چه شرایطی انجام شود. روز شنبه جلسه مهمی میان ترابی و مسئولان العربی برگزار شد تا طرفین درخصوص فسخ قرارداد به نتیجه برسند ولی توافقی در این زمینه انجام نشد. ترابی بر این عقیده است که باشگاه العربی با توجه به اینکه او را نمی‌خواهد باید برای فسخ، تمامی مبلغ قراردادش را پرداخت کند که این موضوع با مخالفت مسئولان العربی همراه شده است. در واقع ترابی در حال امتحان کردن این شانس است که بعد از فسخ قرارداد، غرامت قابل‌توجهی از العربی دریافت کند ولی مسئولان این باشگاه بر این عقیده‌اند که ترابی باید در شرایطی از العربی جدا شود که این باشگاه ضرر مالی نبیند. شاید ادامه مذاکرات طرفین درنهایت به نتایج مثبتی برسد، این در حالی است که پرسپولیسی‌ها از ترابی خواسته‌اند که در مذاکره با مسئولان العربی نرمش بیشتری داشته باشد و ترابی هم در این زمینه به پرسپولیسی‌ها اطمینان خاطر داده است.

 پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان 
در این هفته‌ها که بحث بازگشت ترابی به پرسپولیس مطرح شده است، گفته می‌شود  سپاهان که سابقه‌ای طولانی در جذب ستاره‌های گران‌قیمت فوتبال ایران دارد، پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به این بازیکن داده است. براساس شنیده‌ها باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه العربی خواهان جذب این بازیکن شده است، حتی گفته می‌شود این باشگاه حاضر است فقط تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر مبلغ 10میلیارد تومان به ترابی بدهد ولی اولویت اول این بازیکن، بازگشت به پرسپولیس است. یکی از دلایل مهم ترابی برای بازگشت به پرسپولیس، از دست ندادن تیم ملی است و مطمئنا این موضوع نسبت به مسائل مالی برای ترابی در اولویت قرار دارد. آخرین اخبار هم حاکی از آن است که ترابی تلاش می‌کند تا خیلی زود تکلیفش را در العربی روشن کرده و به پرسپولیس برگردد. او بازگشت به لیگ ایران را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده ولی مسئله مهم این است که با مسئولان العربی برای فسخ قرارداد توافق کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، ترابی چالش سختی در قطر خواهد داشت؛ البته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبرنگار همشهری خبر داد که ترابی به پرسپولیس نزدیک‌تر شده و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، او دوباره با پیراهن این تیم در لیگ برتر بازی خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید