• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 4 بهمن 1399
کد مطلب : 122532
+
-

هرج و مرج در رانندگی در خیابان‌های بدون خط‌کشی

خیابان بدون خط‌کشی یعنی دعوت به هرج و مرج در رانندگی، و این موضوعی است که به آن توجه چندانی نمی‌شود و خیابان‌های بسیاری بدون خط‌کشی مورد بهره‌برداری هستند. برای بهبود وضع نابسامان رانندگی سه کار را می‌بایست توأمان انجام دهیم، آموزش مستمر به‌خصوص از طریق رسانه ملی و ظرفیت‌های فضای مجازی، جریمه‌های سنگین و بازدارنده برای رانندگان متخلف و فراهم کردن زیرساخت‌ها که خط‌کشی یکی از مهم‌ترین آنهاست.
فریدون اسفندیاری از تهران

   کامیون‌های نخاله بر باید روکش داشته باشند
کامیون های نخاله بری که بدون روکش در جاده‌ها و شهر تردد می‌کنند بسیار خطرناک هستند. توقع می‌رود مأموران راهنمایی و رانندگی با این خودروها و رانندگان آنها برخورد کنند.
بانکی از شاهرود

   خیابان شهید زلفی درختکاری شود
از شهرداری منطقه19 تقاضا داریم در خیابان شهید زلفی ریشه درختان خشکیده را برداشته و به جای آنها درختان تازه بکارند.
سلیمان بلغار از تهران

   کاش کرونا باعث اصلاح رفتارهای غلط شود
اکنون مدتی است که مراسم عروسی و ختم مختصر و مفید شده و خبری از بریز و بپاش‌های آنچنانی نیست. این یکی از نقاط مثبتی است که بسیار امیدواریم بعد از پایان کرونا هم باقی بماند و مردم بتوانند با خیال آسوده و دغدغه کمتر مراسم شادی و عزا برگزار کنند.
کارآمد از دامغان

   بیداد اجاره خانه هر روز بدتر می‌شود
رقم اجاره خانه که به‌دلیل نوسانات اقتصادی مدت‌هاست بسیار بالا رفته است و حدود دو سوم درآمد ماهانه را می‌بلعد با وجود کاهش نرخ دلار تغییری نکرده است. با وجود اینکه مسئولان مدام اعلام می‌کنند که مسکن در رکود است باز هم اجاره خانه‌ها بالاست و به‌خصوص قیمت‌ها در فضای مجازی خیلی فضایی و بالاست. همه بحران‌ها و گرانی‌ها که هر کدام به جای خود کمرشکن هستند یک طرف، رها کردن موضوع مسکن از طرف دیگر. به داد مردم برسید.
نسیم از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید