• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 دی 1399
کد مطلب : 122054
+
-

کشف پیکر جوان گمشده در جنگل کردکوی

کشف پیکر جوان گمشده در جنگل کردکوی

4‌ماه پس از مفقود شدن جوانی در جنگل‌های کردکوی، گروه‌های جست‌وجوگر، پیکری را کشف کرده‌اند که شواهد حاکی از آن است که متعلق به اوست.
به‌گزارش همشهری، غروب ۲۵شهریورماه امسال، جوانی به نام معین شریفی به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. از همان روز کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر، جنگلبانان و دیگر نیروهای امدادی تلاش‌های خود را برای یافتن معین آغاز کردند. این جست‌وجوها ۲۰روز ادامه داشت، اما هیچ اثری از او پیدا نشد و عملیات جست‌وجو متوقف شد و پیگیری‌های این پرونده به‌طور کامل به‌ دستگاه قضایی و انتظامی واگذار شد.
در این میان از چند روز قبل بار دیگر جست‌وجوها برای یافتن معین کلید خورد تا اینکه صبح دیروز پیکر فرد ناشناسی که ممکن است معین باشد توسط نیروهای هلال احمر در جنگل کردکوی کشف شد.
هادی هاشمیان، رئیس‌کل دادگستری گلستان با اعلام خبر کشف جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل‌های کردکوی به میزان گفت: روز شنبه خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایلی را پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی، جوان گمشده کردکویی است.
وی ادامه داد: دادستان کردکوی پس از اطلاع یافتن از وجود اشیاء، بدون اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جست‌وجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جست‌وجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد. جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان اینکه جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می‌کند. با این حال برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ، کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید