• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 25 دی 1399
کد مطلب : 121919
+
-

آقا استراحت بده!

رسانه‌های پرتغالی پیش‌بینی کرده بودند مهدی طارمی در بازی حذفی برابر ناسیونال استراحت می‌کند، اما کنسیسائو در این مسابقه هم از حضور طارمی استفاده کرد. از قضا بازی در نود دقیقه با نتیجه مساوی 2بر 2به پایان رسید تا 120دقیقه‌ای شود و مهاجم ایرانی دو ساعت در میدان به سر ببرد. طارمی طبق معمول کادر فنی را دست خالی نگذاشت و با یک پاس گل و یک گل، به برتری 4بر 2تیمش کمک کرد. پاس گل طارمی در دقیقه 89بسیار مهم بود و کار را به تساوی کشاند. یک زمان ملت اصرار می‌کردند طارمی فیکس شود، اما سرمربی تیم زیر بار نمی‌رفت. حالا همه می‌گویند یک بازی به این بچه استراحت بده، اما استاد از آن طرف بام افتاده و قبول نمی‌کند!

بچه هم اگر بودند، بزرگ می‌شدند
شهرخودرو باز هم باخت. این بار نوبت به نفت مسجدسلیمان رسید که 3گل به تیم مشهدی بزند. به این ترتیب شهرخودرو با 12امتیاز از 11بازی در رتبه‌های پایانی جدول جا خوش کرده و بدتر از همه اینکه با 15گل خورده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارد. بعد در چنین شرایطی محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی ظاهر شده و گفته: «روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم.» این چندمین بار است که دستیار مهدی رحمتی چنین بهانه‌ای برای ناکامی تیمش می‌آورد. البته شما با تماشای مسابقات شهرخودرو پی می‌برید که این تیم آسان‌ترین گل‌های لیگ را می‌خورد، اما مگر رفع این عیوب با کادر فنی نیست؟ بازیکنان اگر واقعا بچه هم بودند، تا الان باید کمی بزرگ‌تر می‌شدند.

دکتر سیاوش کجاست؟
یکی از نکاتی که پس از داربی تهران کمتر مورد توجه قرار گرفت، مسئله عدم‌استفاده از سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی بود. درحالی‌که مدافعان استقلال فوق‌العاده پر اشتباه بودند و هر توپ بلند ساده‌ای روی دروازه این تیم تبدیل به موقعیت گل می‌شد، هیچ‌کس نمی‌پرسد سیاوش یزدانی کجاست و چرا به تیم کمک نمی‌کند؟ یعنی استقلال بازیکنی دارد که یا مصدوم و محروم است، یا با نیروی انتظامی درگیر شده، یا کنکور دکتری دارد و... اگر هم هیچ‌کدام اینها نباشد، باز بازی نمی‌کند و بدتر از همه اینکه کسی سراغ او را هم نمی‌گیرد! خب پس فلسفه حضور چنین بازیکنی در تیم چیست؟ یزدانی که حتما قرارداد قابل توجهی هم دارد، کی و کجا قرار است به‌کار تیم بیاید؟

این خبر را به اشتراک بگذارید