• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 دی 1399
کد مطلب : 121733
+
-

شهردار ناحیه ۷ منطقه ۱۸ خبر داد

جمع‌آوری فروشندگان غیر‌مجاز پرندگان و حیوانات

جمع‌آوری فروشندگان غیر‌مجاز پرندگان و حیوانات

مریم قاسمی‌ـ عوامل اجرایی ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۱۸، در یک اقدام ضربتی و هماهنگ اقدام به جمع‌آوری فروشندگان غیر‌مجاز پرندگان و حیوانات وحشی در بزرگراه آزادگان جنب بازار بزرگ پرنده‌فروشان کردند.  
شهردار ناحیه ۷ منطقه ۱۸، با بیان اینکه عده‌ای سودجو از فضای بیرونی بازار بزرگ پرندگان برای فروش غیر‌قانونی انواع پرندگان زینتی و شکاری و حیوانات اهلی و وحشی استفاده می‌کردند، گفت: «با دستور شهردار منطقه ۱۸، مبنی بر پاکسازی به موقع محل و جمع‌آوری فروشندگان غیر‌مجاز، همراه با عوامل اجرایی و پشتیبانی به محل مراجعه و ضمن برخورد قانونی با متخلفان، این بازار غیر‌قانونی به‌طور کامل برچیده شد.»
«امیر محمدی» با اشاره به اقدامات غیر‌قانونی و مجرمانه فروشندگان پرنده و حیوانات اهلی و وحشی گفت: «حضور این چهره محله را ناامن کرده و باعث نگرانی شهروندان شده بود. در این مدت تعدادی از افرادیکه اقدام به خرید این‌گونه پرندگان و حیوانات کرده بودند دچار ضرر و زیان شدند و نمی‌توانستند حق و حقوق‌شان را باز پس گیرند و شکایت‌شان راه به جایی نمی‌برد.»
تعدادی از فروشندگان غیر‌مجاز در حاشیه بزرگراه آزادگان جنب بازار پرنده‌فروش‌ها اقدام به فروش انواع پرندگان و حیوانات نایاب از جمله عقاب، سوسمار، گربه وحشی و... می‌کردند که با این اقدام شهرداری منطقه بساط‌شان برچیده شد.  
 

این خبر را به اشتراک بگذارید