• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 23 دی 1399
کد مطلب : 121711
+
-

ویترین/ گورشاه و من بیچاره

ویترین/ گورشاه و من بیچاره

«گورشاه؛ طلسم فرشته مرگ» نوشته سیامک گلشیری است که به‌تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است. دیگر کتاب تازه راه‌یافته به بازار کتاب از این ناشر برای کودکان «منِ بیچاره کره اسبم و هیچ‌کاره» نوشته فرید بِرت اشتونر با تصویرگری هیلدگارد مولر است که کتایون سلطانی آن‌را به فارسی برگردانده.
در پشت جلد کتاب گورشاه آمده است: «نیما و دوستانش برای رسیدن به قلمرو شاه یوناس موانع بسیاری را پشت‌سر گذاشته‌اند، اما انگار در قصر کسی درپی نجات گمشده نیست. آنها خیلی زود پی‌می‌برند این فرشته مرگ است که همه‌چیز را در دست گرفته. دیگر فرصتی نیست. باید پیش از آنکه سپاه گورشاه پشت دیوارهای شهر برسد راه چاره‌ای پیدا کنند. » نشر افق این کتاب 304صفحه‌ای را با شمارگان 1100نسخه به ‌بهای 45هزارتومان منتشر کرده است.
«منِ بیچاره کره اسبم و هیچ‌کاره» هم کتابی است که نشر افق با خرید حق انتشار در ایران این اثر را منتشر کرده است. در پشت جلد کتاب آمده است: «واقعا دیگر برایم اعصاب نمانده! ما کره‌اسب‌ها سرکش و پرزور و زیباییم، بعضی‌وقت‌ها هم کمی لجباز. اما قند و عسل نیستیم! واقعا نمی‌دانم چرا آدم‌ها این‌جوری درمورد ما فکر می‌کنند. به‌خصوص دخترها! میشی می‌گوید تمامش تقصیر اسباب‌بازی‌هایشان است. من مشکلی با رفتار آدم‌ها و حتی کلاس اسب‌سواری ندارم، اما گاهی خیلی حالم گرفته می‌شود وقتی فکر می‌کنم منِ بیچاره کره‌اسبم و هیچ‌کاره!». این کتاب در 160صفحه با شمارگان 1100نسخه به ‌بهای 28هزار تومان منتشر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید