• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 23 دی 1399
کد مطلب : 121692
+
-

نکته بازی/ ال‌کلاسیکو هم پیراهن دارد؟

پای صحبت پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها که می‌نشینی، همه یکصدا می‌گویند داربی هم مثل همه مسابقات فقط 3 امتیاز دارد، الکی آن را حساس کرده‌اند و سایر قضایا. با این حال رفتار آنها با گفتارشان زمین تا آسمان فاصله دارد. به‌عنوان مثال هر دو باشگاه برای پیروزی در داربی اخیر تهران پاداش ویژه تعیین کرده بودند و عجیب‌تر اینکه برای این مسابقه از یک پیراهن جدید و ویژه استفاده کردند. همه جای دنیا رونمایی از پیراهن جدید تنها یک‌بار در ابتدای فصل صورت می‌گیرد و پس از آن دیگر خبری نیست. حتی در ال‌کلاسیکو هم با آن عظمتش بارسا و رئال پیراهن جدید نمی‌پوشند، اما در ایران پرسپولیس و استقلال مقابل هم این کار را می‌کنند و بعد هم می‌گویند داربی مثل همه بازی‌هاست!

کاش فقط با مورینیو بازی کنی!
بعد از مصدومیت شدید و خانه‌نشینی ژان بوته، بالاخره نوبت به علیرضا بیرانوند رسید که بی‌چک و چانه دروازه‌بان اول آنتورپ شود. با این حال او در نخستین تجربه‌اش بعد از مصدومیت رقیب فرانسوی اصلا موفق عمل نکرد و 3 گل از میشلن خورد. بعد از پایان این بازی انتقادات زیادی از عملکرد بیرو به عمل آمد. او پیش‌تر هم در یک مسابقه لیگی بلژیک بعد از قرار گرفتن در ترکیب ثابت 2 گل دریافت کرد تا ایوان لکو، سرمربی پیشین تیم آن مصاحبه تند را علیه این بازیکن انجام بدهد. به‌طور کلی بیرانوند فقط جلوی تاتنهام و مورینیو خوب بوده. اصلاً خوراک او رقبای مشهور است؛ از رونالدو و ژاوی تا گرت بیل. این رقبای معمولی اصلاً نمی‌توانند علیرضا را به وجد بیاورند!

و باز هم نیمکت فولاد
به‌نظر می‌رسد نیمکت فولاد خوزستان از تیم‌های اصلی کل لیگ برتر خبرسازتر است! یعنی مسابقه‌ای نیست که فولاد انجام بدهد و بعد از آن کلی داستان در مورد شلوغ‌کاری نیمکت‌نشینان این تیم به‌وجود نیاید. این بار هم بعد از تساوی سپاهان و فولاد در اصفهان، خبرنگاران در مورد حرکات نیمکت تیم خوزستانی سؤال کرده‌اند؛ هرچند مهدی هاشمی‌نسب شاکی شده و گفته: «نیمکت بقیه تیم‌ها از ما خیلی بدتر است. آنجا اگر مترجم پرتغالی و آلمانی و شمالی بگذارید می‌بینید چه چیزهایی می‌گویند.» دست شما درد نکند که خیال‌مان را راحت کردید. کلاً در فوتبال ایران به هر که بگویید تو چرا این عیب را داری، فورا جواب می‌دهد بقیه از من بدترند. اینجا عیب دیگران، بهترین دلیل است که ما هم معیوب باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید