• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 21 دی 1399
کد مطلب : 121464
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/J6Ao9
+
-

با مردم/ صداوسیما به برخی مناسبت‌ها بی‌توجهی می‌کند

درحالی‌که کم اهمیت‌ترین اخبار ممکن است در صدا و سیما پوشش خبری داده شود چطور صداوسیما به سالگرد قربانیان تشییع جنازه کرمان، پرواز اوکراین و رحلت آیت‌الله هاشمی بی‌توجهی کرد. افراط و تفریط باعث از دست رفتن مخاطبان رسانه ملی می‌شود.
محمودزاده از کرمان

  پلیس همچون همیشه اقتدار نشان دهد
هر چه مردم اصول مقابله با سرقت را رعایت کنند، تا زمانی که سارقان فرصت جولان دارند یعنی اقتدار پلیس کافی نیست. اینکه موبایل‌قاپی و سرقت و زورگیری هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند نشان می‌دهد گشت‌های پلیس باید افزایش یابد.
پایدار از پاسداران

  کنترل قیمت تخم‌مرغ چرا اینقدر سخت است
با گرانی‌های افسارگسیخته ماه‌های اخیر نان و تخم مرغ آب‌پز را از مردم دریغ نکنند. چطور می‌شود کالایی که بسیار مورد استفاده قشر مستضعف است به 48 هزارتومان برسد. مگر قیمت آن را تا 28هزار تومان پایین نیاورده بودند؟ مسئولان اگر اراده‌شان بر انجام کاری باشد آن را انجام می‌دهند مثل مرغ که قیمتش را پایین آوردند.
عباسی از تهران

   4 سال است دنبال پول خانه‌ام می‌دوم
پیرمردی 80ساله هستم که 4سال قبل خانه‌ام را فروخته‌ام و تا امروز نتوانسته‌ام پولش را بگیرم. هر چه دوندگی می‌کنم به جایی نمی‌رسم درحالی‌که دیگر توانی برایم نمانده است. آیا فریادرسی هست؟
بازنشسته 80ساله ارتشی

  رسیدگی به پرونده‌های قضایی بسیار کند است
یک آپارتمان به 14نفر فروخته شده و همگی شاکی هستیم. هر بار که به دادگاه مراجعه می‌کنیم، صدور حکم به دفعه بعد حواله می‌شود و این فرد با زد و بند تخلف می‌کند. در این پرونده واضح است که به 14نفر ظلم شده است. چرا نباید بعد از یک سال حکمی صادر شود. واقعا رسیدگی به پرونده در قوه قضاییه بسیار کند و وقت‌گیر است.
14مالباخته

  فقرای شهرهای بزرگ از خاطر رفته‌اند
تمرکز کمک به مردم روی مناطق فقیر که بسیار هم ارزنده است باعث شده فقرای شهرهای بزرگ فراموش شوند. فقرایی که لابه‌لای شتاب و سرعت و تجمل ظاهری شهرها از خاطر رفته اند و چه بسا آسیب‌های آنها برای جامعه و آینده بیشتر است.
فتوت از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید