• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 26 فروردین 1397
کد مطلب : 12132
+
-

با مردم

با مردم

   اقشار ضعیف در مضیقه هستند
با سلام و خسته نباشید. با توجه به افزایش ناگهانی ارز از مسئولان انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب از افزایش مجدد آن جلوگیری کنند. اگر قیمت‌ها در طول سال متعادل باشد اقشار ضعیف جامعه آسیب کمتر می‌بینند. اما متأسفانه در شرایط کنونی با اینگونه افزایش قیمت دلار، اقشار ضعیف در حوزه مسکن و اجاره بها و کالاهای اساسی بسیار در مضیقه هستند. امیدواریم دولت نظارت خود را بر این بخش‌ها بیشتر کند.
8809...0933

@  گلایه از پلیس راهور
سلام و با تشکر از ستون خوبتان. من انتقادی دارم از پلیس راهور. با تحقیقی که من کرده‌ام تقریبا همه جای دنیا وقتی پلیس جلوی خودرویی را می‌گیرد، خود پلیس به سمت راننده خودرو مورد نظر رفته و تخلف راننده را اعلام و اعمال قانون می‌کند. اما بارها برای خودم پیش آمده وقتی پلیس به دلایل مختلف مرا با خودرو متوقف کرده نه‌تنها از خودروی پلیس پیاده نشده، بلکه به‌صورت آمرانه با دست علامت داده که به سمت ایشان برویم و ادای احترام کنیم. لطفا منتشر کنید بلکه مسئولان ذی‌ربط در این خصوص توضیحی بدهند.
قارلقی از تهران

  قانون سختی و زیان‌آور
سلام. لطفا یک مسئولی جواب سؤال ما را بدهد که چرا برای شغل آهنگری (در و پنجره‌ساز آهنی) سختی کار تعلق نمی‌گیرد؟ درحالی‌که تا چند سال پیش تعلق می‌گرفت ولی الان حذف کرده‌اند. لطفا بنویسید بلکه مسئولان در وزارت کار در این‌باره توضیحی بدهند.
2994...0910

  برخورد با دلالان فروش ارز

سلام. لطفا به مسئولان اقتصادی بگویید فروش ارز را از دست دلالان صرافی‌ها بگیرند و مسافران حواله‌هایشان را از طریق بانک‌ها در فرودگاه تحویل بگیرند. متأسفانه هم‌اکنون دلالان ارز هر ترفندی را به‌کار می‌برند تا پس از خرید دلار از صرافی‌ها در بیرون از مغازه آنها را با قیمت‌های بالا به فروش برسانند. امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و اعمال نظارت و کنترل‌های مداوم ثبات در قیمت دلار ادامه داشته باشد.
مقدم از تهران

  کسی پاسخگوی مشکل ما نیست

باسلام. وقتی کارگران بازنشسته برای تظلم‌خواهی از سازمان تأمین اجتماعی به دیوان عدالت اداری پناه می‌برند، دیوان مدارکی را مطالبه می‌کند که این مدارک صرفا در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است؛ ازجمله سابقه بیمه و لیست نمایش دستمزد‌ها در طول سال‌های گذشته. متأسفانه سازمان نیز به بهانه اینکه شما بازنشسته شده‌اید، مدارک ما را تحویل نمی‌دهد. چرا کسی پاسخگوی مشکل ما نیست؟
6721...0919

  نابسامانی بازار ارز

سلام. با توجه به نابسامانی بازار ارز و افزایش تقاضا و ایجاد مشکل اقتصادی، آیا بهتر نیست سود سپرده بانک‌ها را به گذشته برگردانند تا از خروج نقدینگی به چهارراه استانبول جلوگیری شود.
5265...0912

  توجه به مطالبات فرهنگیان

سلام. لطفا به مسئولان در آموزش وپرورش بگویید، درباره معوقات هزینه‌های بیمه تکمیلی فرهنگیان که تقریبا 4ماه پرداخت نشده اقدامی بکنند. چرا درخصوص سرنوشت صندوق ذخیره فرهنگیان، تعهدات بیمه آتیه‌سازان حافظ در قبال کسر27هزارتومان ماهانه از حقوق فرهنگیان و معوقات فرهنگیان هیچ توضیحی نمی‌دهند؟
2089...0919

  معضل اشتغال‌زایی

با سلام. شایسته است دولت برای اشتغال‌زایی لایحه‌ای را به مجلس پیشنهاد دهد که براساس آن کارفرمایانی که جوانان را طبق قانون کار استخدام می‌کنند از تخفیف مالیاتی و یا دریافت تسهیلات بیشتر برخوردار شوند.
1625...0919

لطفا نقطه‌نظرات خود را درخصوص مطالب روزنامه با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید