• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 17 دی 1399
کد مطلب : 121094
+
-

نکته بازی- همان گیتارت را بزن

ارسلان مطهری واقعا بازیکن خوبی است و قبل از داربی، خیلی خوش‌موقع با گلزنی به آلومینیوم اراک از روزهای افتش فاصله گرفت. همه اینها درست، شادی گل مخصوص او یعنی گیتار زدن هم خیلی برای هواداران و عکاسان جذاب است که این هم سر جای خودش؛ خب اخوی دیگر چرا لوگو ماچ می‌کنی؟ لااقل لوگوی روی پیراهن خودت را ببوس، چرا از پیراهن موسوی استفاده می‌کنی؟ نه اینکه کار بدی باشد، اما حافظه هواداران فوتبال پر از خیانت بوس‌کنندگان لوگو است. ملت ذله شدند از بس بازیکنان مختلف نشان باشگاه را بوسیدند، بعد ول کردند و رفتند. بنابراین بهتر است تعصب‌تان را در زمین نشان بدهید. دوره هورا کشیدن برای این کارها تمام شده. گل بزن و همان گیتارت را بنواز؛ مگر چه اشکالی دارد؟

لیگ یا مجمع طلبکاران؟
سوت پایان بازی استقلال و آلومینیوم که به صدا درآمد، باشگاه اراکی بیانیه داد که ما قربانی حفظ روحیه آبی‌ها برای داربی شدیم. از آن طرف هم محمود فکری در مصاحبه بعد از بازی، بزرگوارانه گفت: «داور اشتباهاتی داشت، اما در مجموع خوب قضاوت کرد.» خیلی ممنون که او را بخشیدی! بعد از تساوی فولاد و مس رفسنجان هم جواد نکونام گفت گل تیم حریف از روی یک خطای نادرست به ثمر رسیده و البته محمد ربیعی هم اعتقاد داشت گل فولاد خطا بوده. خلاصه همه شاکی هستند و طبق معمول مشخص نیست چه‌کسی سود برده. آقا خیلی ساده است؛ اگر داوری اشتباه کند، حتما در همان بازی یک تیم نفع برده، اما عجیب است که ما هرگز افتخار آشنایی با تیم سودکننده را نداشته‌ایم!

خوب شد کی‌روش نیست
فارغ از همه تحلیل‌ها در مورد اینکه علی کریمی به درد ریاست فدراسیون فوتبال می‌خورد یا نه و ساختار بیمار فوتبال ایران به او اجازه موفقیت می‌دهد یا نه، نفس حضور جادوگر در انتخابات بسیار جذاب است و می‌تواند هیجان را به بالاترین حد ممکن برساند. درصورت حضور او روی صندلی ریاست هم تک‌تک خبرهای این حوزه پرمخاطب‌تر خواهد شد. کریمی صراحت خاصی دارد و قول شفافیت داده؛ بنابراین حتما چیزهای جالبی خواهیم دید. حالا همه اینها به کنار؛ بیایید فرض کنیم کریمی در شرایطی رئیس فدراسیون می‌شد که کارلوس کی‌روش هنوز سرمربی تیم ملی کشورمان بود. این صحنه واقعا دیدن داشت، حیف که از کف‌مان رفت. انتخابات 2 سال زودتر برگزار می‌شد، کی‌روش تا کلمبیا پیاده می‌رفت و خودش را نجات می‌داد!

این خبر را به اشتراک بگذارید