• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 دی 1399
کد مطلب : 120858
+
-

کوتاه از حادثه/سقوط مرموز زن مسافر از روی پل


«من توریست هستم و می‌خواهم روی پل بروم و از شهر عکاسی کنم» این آخرین جمله‌ای بود که زن مسافر پیش از سقوط مرگبار به راننده تاکسی گفت. او روی پل رفت اما در مقابل چشمان بهت‌زده راننده به پایین پرتاب شد.
به گزارش همشهری، ساعت 17:40شنبه مأموران کلانتری جنت آباد، قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران را در جریان مرگ اسرارآمیز یک زن قرار دادند. متوفی زنی 58ساله بود که برای دیدن دخترش از شهر دیگری به تهران آمده بود. او پس از چند روز اقامت در تهران، روز حادثه بلیت هواپیما گرفته بود تا به شهر خودش بازگردد. به همین دلیل خانه دخترش را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرده و سوار تاکسی بوده که به‌گفته راننده، در بین راه از او خواسته که توقف کند. راننده در تحقیقات به مأموران گفت: در راه فرودگاه مهر‌آباد بودیم و زن مسافر می‌گفت پرواز دارد و توریست است. در نزدیکی پل ستاری بودیم که از من خواست برای چند لحظه توقف کنم. می‌گفت قصد عکاسی از پایتخت دارد. من هم توقف کردم. زن مسافر به سمت پل رفت اما ناگهان متوجه شدم که از آن بالا به پایین پرتاب شد. در آن لحظه هیچ فرد دیگری بالای پل نبود و به‌نظرم آن زن خودش را پرت کرد که خودکشی کند. به‌شدت از این حادثه شوکه شده بودم و با پلیس تماس گرفتم و ماجرا را اطلاع دادم.
با دستور بازپرس جنایی جسد مسافر زن به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درخصوص سقوط اسرارآمیز وی ادامه دارد.

اسرار مرگ مردی پس از درگیری با برادر
به‌دنبال مرگ مردی پس از درگیری خونین با برادرش، تحقیقات برای کشف راز این پرونده آغاز شده است.
به گزارش همشهری، ظهر دیروز به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران خبر رسید که مردی 66ساله به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخته است. علت مرگ وی مشخص نبود اما پسر متوفی از عمویش شکایت کرد و او را در مرگ پدرش مقصر دانست. وی گفت: پدرم و عمویم بر سر خانه ارثیه‌ای که به نام مادرشان است، اختلاف داشتند. درگیری‌های آنها ادامه داشت تا اینکه 24آبان‌ماه امسال عمویم با چهارپایه و مشت و لگد پدرم را کتک زد و او در بیمارستان بستری شد.  ما از عمویم  شکایت کردیم و  حتی همسایه‌ها هم در کلانتری حاضر شدند و شهادت دادند. پدرم چند روزی در بیمارستان بستری بود و بعد مرخص شد، اما همچنان آثار ضرب و جرح روی بدن و صورتش وجود داشت. وی ادامه داد: پدرم دو سه روز قبل دوباره حالش بد شد که او را به بیمارستان انتقال دادیم اما فوت شد و حتم دارم به خاطر آثار ضرباتی فوت شده که عمویم به او وارد کرده بود. با شکایت پسر قربانی، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس جنایی دستور احضار برادر متوفی و تحقیق از وی را صادر کرد.

پایان 4ساعت گروگانگیری به‌خاطر اختلافات مالی
4ساعت زمان کافی بود تا آدم‌ربایان 200میلیونی دستگیر شوند و گروگان 37ساله از اسارت رهایی یابد.
به‌گزارش همشهری، ساعت8:30 صبح سیزدهم دی‌ماه گزارش یک آدم‌ربایی به کلانتری104 عباس‌‌آباد اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که صبح روز حادثه مردان ناشناسی که صورت‌ خود را پوشانده بودند، با تهدید سلاح سرد در خیابان خرمشهر، مردی 37ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو405 کرده و از محل گریخته‌اند.
تیم عملیات کلانتری عباس‌آباد با انجام تحقیقات گسترده، دریافتند که آدم‌ربایان به‌دلیل اختلافات مالی، این جوان را ربوده و او را به اطراف تهران منتقل کرده‌اند. آدم‌ربایان پس از ربودن پسر جوان با خانواده وی تماس گرفته و در قبال آزادی وی درخواست 200میلیون تومان پول کرده بودند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: به‌منظور حفظ جان گروگان، تیم عملیات کلانتری104 شناسایی مخفیگاه متهمان را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند محل اسارت گروگان را در یکی از شهرستان‌های غربی استان تهران شناسایی کنند. مأموران با نیابت قضایی راهی آنجا شدند و گروگان را 4ساعت پس از آدم‌ربایی  آزاد کرده و 3آدم‌ربایی را که در آنجا بودند، بازداشت کردند. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: یکی از آدم‌ربایان قبل از حضور پلیس از محل گریخته بود که تحقیقات پلیسی برای دستگیری وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید