• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 9 دی 1399
کد مطلب : 120291
+
-

امتحان دستیاری پزشکی اسفندماه برگزار نشود

از وزارت بهداشت تقاضا داریم که با توجه به درگیری شدید پزشکان در این ایام کرونایی، امتحان دستیاری پزشکی از اسفند‌ماه به زمان دیگری موکول شود.
جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

  پل عابر پیاده کمربندی آزادگان حفاظ ندارد
پل عابر پیاده کمربندی آزادگان در لاین وسط حفاظ ندارد و چندی است که این حفاظ‌ها توسط سارقان به سرقت رفته است. اکنون با آغاز بارندگی‌ها این مسیر بسیار لغزنده و خطرناک است و از آن خطرناک‌تر عبور از وسط آزادراه برای رفتن به طرف دیگر است. لطفاً مسئولان توجه کنند.
اکبری از تهران

  پروتکل‌های بهداشتی در تبریز درست اجرا نمی‌شوند
با کاهش آمار مرگ‌ومیر و خبرهایی که از آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها یا فوت‌شدگان اعلام می‌شود همشهریان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رها کرده و به‌خصوص در اتوبوس و بازار خبری از رعایت آنها نیست. بازار تبریز گویا روزهای عادی زمستان را می‌گذراند و مردم انگار ابایی از ابتلا به کرونا ندارند. لازم است راهکارهای قانونی برای این شهر لحاظ کنند.
حسام قدیری از تبریز

  صندوق‌های صدقات سطح شهر مدیریت شوند
چندسالی می‌شود که از اطلاع‌رسانی‌های پرداخت صدقات و سایرکمک‌های مؤمنانه به وسیله کدهای دستوری و تلفن گویای‌حک شده روی صندوق صدقات کمیته امداد می‌گذرد اما هنوز بسیاری از صندوق‌ها همچنان قدیمی و دست نخورده باقی مانده است. درثانی گاهی بر این صندوق‌ها نظارت نمی‌شود و دزدان از آنها سرقت می‌کنند.
صادقی از تهران

  دیوار در حال ریزش در صفادشت
چرا مسئولین شهرداری صفادشت با وجود گزارش‌های مردمی نسبت به دیوار گلی و قدیمی کوچه ابوذر غفاری به ارتفاع 6متر بی‌توجه هستند. این دیوار در حال ریزش است و هر آن ممکن است حادثه‌ای ناگوار رخ دهد. به داد اهالی کوچه برسید.
رضاپور از صفادشت 

  تقلب و فرار از معاینه فنی خودروها جدی گرفته نمی‌شود
بدون شک یکی از علت‌های آلودگی هوا خودروها هستند و تقلب یا فرار از معاینه فنی موضوعی است که از آن غفلت شده است. تا زمانی که فکری جدی برای خودروهای 5سال و بالاتر نشود نباید توقع کاهش آلودگی هوا را داشته باشیم.
اسفندیاری از تهران 

  حقوق کارمندان قراردادی آموزش و پرورش افزایش نیافت
افزایش حقوق پرسنل آموزش و پرورش شامل کارمندان قراردادی نشده است. ازمسئولان درخواست دارم نظری هم به افزایش حقوق این قشر داشته باشند.
مدیری از اصفهان

  شرکت‌های بورسی ملزم به پرداخت سود از طریق سجام شوند
چرا سازمان بورس شرکت‌ها را الزام نمی‌کند سود سهام را از طریق سجام به شماره حساب سهامداران واریز کنند، بسیاری از شرکت‌ها هنوز می‌گویند سود را حضورا از بانک‌ها بگیرید که اغلب به‌دلیل ناچیز بودن سهامداران از آن صرف‌نظر می‌کنند و در این اوضاع کرونا بانک‌ها بعضا به همین دلیل از قبل شلوغ‌تر شده‌اند. حتی می‌توان با شرکت‌هایی که سود سهام را سجامی به‌حساب سهامداران نمی‌ریزند برخورد قانونی کرد.
قهرمانی از تهران 

  دادگستری رشت عدالت را رعایت نمی‌کند
به‌نظر می‌رسد مسئولان قوه قضاییه باید توجه بیشتری به دادگستری‌های شهرستان‌ها به‌خصوص رشت داشته باشند تا برخی تخلفات مثل خرید رأی انجام نشود و عدالت جاری شود.
سیدعلی از رشت

  شهریه‌های سنگین کلاس‌های انجمن پرستاری
انجمن پرستاری ایران شعبه مرکز شهر که درخیابان انقلاب تهران است برای برگزاری دوره‌های آموزشی پزشکی شهریه‌ها را چند برابر کرده است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها با مشکل روبه‌رو شده‌اند. از وزارت بهداشت توقع نظارت داریم.
نوری از تهران 

  کسی حریف بازار ماهی فریدونکنار نیست
همه گونه تخلفی در فروش آبزیان در بازار ماهی فریدونکنار صورت می‌گیرد. به اشارتی لاشه شکار شده پرندگان مهاجر، ماهیان خاویاری یا سایر شکارهای غیرقانونی برای فروش آماده است. مسئولان هم می‌دانند اما برخوردی نمی‌شود و آینده محیط‌زیست با این وضع اسفبار خواهد بود.
رحیمی از فریدونکنار

  سارقان دریچه فاضلابی در منطقه 19باقی نگذاشته‌اند
در محدوه منزل ما درخانی‌آبادنو که در منطقه 19قرار دارد سارقان اغلب دریچه‌های فاضلاب منازل و خیابان را به سرقت برده‌اند که از مسئولان توقع داریم با این موضوع برخورد کنند.
طاهر بلغار از تهران

  رزمندگان ارتش و سپاه را ایثارگر نمی‌دانند
اطلاع‌رسانی در مورد بند «و» ماده 44قانون 5ساله کشور همچنان مبهم است. مثلا مشخص نیست که آیا این قانون شامل همسران ایثارگران نیز می‌شود یا خیر. درثانی تعریف ایثارگر در آن مبهم است زیرا رزمندگان سال‌های جنگ ارتش و سپاه به‌صورت لفظی ایثارگر نامیده می‌شوند. بنابراین ایثارگران چگونه از مزایای این قانون بهره‌مند شوند.
محبی از شاهرود

این خبر را به اشتراک بگذارید