• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 8 دی 1399
کد مطلب : 120139
+
-

نکته بازی- کار درست فکری

محدودیت اعمال‌شده از سوی محمود فکری برای حضور بازیکنان استقلال در فضای مجازی با انتقاداتی مواجه شده و خیلی‌ها گفته‌اند چنین کاری در فوتبال حرفه‌ای جهان کم‌نظیر است. با این حال در این مورد خاص نباید فوتبال ایران را با بقیه دنیا مقایسه کرد. در اروپا همانقدر که مردم وقت کمی برای گردش در فضای مجازی صرف می‌کنند، فوتبالیست‌ها هم خیلی روی این موضوع متمرکز نیستند. در ایران اما همه با هم، دوش به دوش، از همه اقشار و اصناف 24 ساعته در اینستاگرام هستیم. بنابراین راهی جز برخورد حذفی باقی نمی‌ماند. شاید اگر این محدودیت زودتر وجود می‌داشت، فرشید اسماعیلی آن کامنت تند را پای صفحه رسمی استقلال نمی‌گذاشت و 2 بازی مهم را از دست نمی‌داد. نصف حواشی این فوتبال در اینستاگرام است.

برنده؟ خود تبریزی
این روزها بار دیگر شایعه پیوستن مرتضی تبریزی به پرسپولیس مطرح شده است. او دوران نقاهت بعد از مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و بارها تا مرز جدایی از استقلال پیش رفته، اما الان مذاکرات برای تمدید قراردادش در جریان است. در همین بین شایعه کرده‌اند پرسپولیس بدون مهاجم تبریزی را می‌خواهد. اینکه درنهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد چندان روشن نیست، اما این شایعه در هر صورت به سود تبریزی است. یا به لطف این حرف و حدیث‌ها رقم قراردادش را بالا می‌برد و در استقلال می‌ماند، یا جدی جدی پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کند یا به هر تیم دیگری خواست برود، برچسب پیشنهاد از سرخابی‌ها را روی خودش خواهد داشت. این یعنی بازی 3 سر برد برای مهاجمی با بدترین آمار ممکن!

آبروداری جلوی رقیب
تصویر تی کشیدن حامد لک در کنار عوامل برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس حسابی سروصدا کرده و حتی به صفحات بین‌المللی هم رسیده است. در همین بین یک صفحه اینستاگرامی در عربستان این تصویر را به‌عنوان رویدادی بامزه منتشر کرده و کلی هم بازنشر شده است. توجه داشته باشید که عربستان یکی از رقبای ایران در مسیر دستیابی به میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2027است. عربستان معمولا از میزبانی چنین مسابقاتی استقبال نمی‌کند و یک اتفاق نادر است که حالا نامزد شده؛ بنابراین شانس بالایی برای پیروزی دارد، هرچند قطر هم طبق معمول اعلام کاندیداتوری کرده است. بعد ما با این زمین و تی زدن بازیکنان، قشنگ پیش رقبا آبروداری کردیم. خداوکیلی اگر خودمان تصمیم‌گیرنده بودیم، میزبانی جام ملت‌ها را به‌خودمان می‌دادیم؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید