• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 3 دی 1399
کد مطلب : 119665
+
-

با مردم / زنگ زدن به تعزیرات کوبیدن آب در هاون است

با مردم / زنگ زدن به تعزیرات کوبیدن آب در هاون است


مدام به مردم اعلام می‌شود درصورت مشاهده گرانفروشی و احتکار و... با شماره فلان با تعزیرات تماس بگیرید. وقتی با تعزیرات تماس می‌گیریم اتفاقی نمی‌افتد. در نهایت گرانفروش جریمه‌ای مختصر می‌شود و بعد از رفتن تعزیرات دوباره به گرانفروشی خود ادامه می‌دهد. تدبیری جدی برای برخورد با اینگونه تخلفات نیاز است.
فراهانی از تهران 

  معابر نهاوند لایروبی نشده اند
اغلب معابر و جوی‌های شهر نهاوند لایروبی و آماده‌سازی‌ نشده‌اند و با یک بارندگی حتی متوسط ممکن است سیلی بزرگ در شهر راه ‌بیفتد که تبعات جبران ناپذیری برجای گذارد. تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که آبگرفتگی معابر جدی است و می‌تواند واقعه‌ای تلخ رقم بزند.
آوایی از نهاوند

  چرا سود سهام از طریق سجام واریز نمی‌شود
به‌رغم تأکید سازمان بورس مبنی بر واریز سود سهام از طریق سجام به شماره حساب سهامداران هنوز خبری از اجرای کامل این کار نیست و شرکت‌ها به آن عمل نمی‌کنند و ممکن است شما برای دریافت سود 30هزار تومانی مجبور شوید به بانک مراجعه کنید؛ درحالی‌که نیمی از شعب بانکی تعطیلند و همین باعث شلوغی شعب بانکی دایر می‌شود. با شرکت‌هایی که سود سهام را از طریق سجام نمی‌پردازند برخورد شود.
بهروزی از تهران

  خرید قسطی گوشت مفاهیم زیادی دارد
بازنشسته تامین اجتماعی هستم که چند روز قبل پیامکی دریافت کردم که در‌آن آمده بود می‌توانید گوشت و مرغ را به‌صورت قسطی از فروشگاه تعاونی بازنشستگان بخرید و اقساط آن از حقوقتان کسر شود. این پیامک نشان می‌دهد مسئولان می‌دانند که قشر ما توان خرید گوشت و مرغ ندارد، از طرفی می‌دانند به جهت سلامت به ‌این اقلام نیاز داریم، از سویی هم کمکی نمی‌کنند و ته قضیه این است که ما بدهکار‌تر شویم.
محمدی بازنشسته خودروسازی

  سد معبر در ورودی شهرک صنعتی عباس‌آباد
در ورودی شهرک صنعتی درست مقابل ورودی شهرک صنعتی عباس‌آباد در جاده خاوران به سمت تهران، توسط اورژانس 115 سد معبری ایجاد شده که صبح‌ها باعث راهبندان و گاهی هم تصادف می‌شود. لطفأ در مورد این مشکل و معضل اقدام کنید.
عبادتی از شاغلان شهرک

  تعویض بارکد قیمت کالاها روزانه شده است
در فروشگاه‌های بزرگ متأسفانه قیمت کالاها را روزانه بارکد جدید می‌زنند که این بسیار ناگوار است و از مسئولان فروشگاه‌ها توقع داریم اقلا کالا را به قیمت منصفانه با سود عادلانه بفروشند نه اینکه کالای چندماه قبل را قیمت امروز بزنند.
رحیمی از تهران 

  برخوردهای نامناسب در کلینیک‌های تامین اجتماعی 
درست است که مراکزدرمانی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی ویزیت و درمان و داروی افراد تحت پوشش این بیمه راباضوابط وشرایط خودرایگان خدمات  رسانی می‌کنند ولی این رایگان بودن حق همه بیمه‌شدگان است و منتی بر سر بیمه‌شدگان نیست، ولی برخوردها در این مراکز اغلب به‌گونه‌ای است که گویا لطفی در حق مراجعه‌کننده می‌شود. کاهش تکریم مراجعه‌کنندگان، بی‌دقتی در تجویز دارو، بی‌ادبی برخی پرسنل و... تنها بخشی از این برخوردهای نامناسب است. مگر پرسنل آنجا حقوق و مزایا نمی‌گیرند مگر از حق خود چیزی به مراجعه‌کنندگان می‌دهند؟
شوقی از کرج

  ظرفیت تماس با سامانه137 افزایش یابد
برای تماس با شماره137 باید وقت زیادی صرف کرد، بدون اطمینان از اینکه پاسخی دریافت خواهید کرد یا خیر. زمان تماس پشت خط بسیار معطل می‌شویم و اگر خوش شانس باشیم پیاممان ضبط می‌شود که معلوم نیست کسی به آن توجه می‌کند یا خیر. در طول تماس هم مدام پیام های بهداشتی و تبلیغاتی پخش می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم تعداد خطوط137 اضافه شود تا برای تماس این همه معطل نشویم و در ثانی در پایان هر تماس کد پیگیری به تماس گیرنده داده شود که مشکل مطرح شده قابل پیگیری باشد و مهم‌تر از همه مسئولان به پیام‌های مردم توجه کنند.
شریفی از تهران 

  پایانه مسافری کاوه اصفهان در نقشه تاکسی‌های آنلاین نیست
هیچ نام و نشانی از پایانه اتوبوس‌های مسافربری کاوه که یکی از باسابقه‌ترین و بزرگ‌ترین پایانه‌های مسافری کشور است، در نقشه آنلاین تاکسی‌های اینترنتی نیست و در هیچ‌کدام از نقشه‌های آنلاین نام آن لحاظ نشده است درحالی‌که در طول شبانه روز افراد زیادی نیازمند ثبت درخواست خود از مبدأ این پایانه هستند. همین موضوع به ظاهر ساده مشکلات بسیاری برای مسافران ایجاد کرده است.
بلیغیان از اصفهان

  پروتکل‌های بهداشتی در شهرری رعایت نمی‌شود
در دولت‌آباد شهرری پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا و قوانین قرنطینه رعایت نمی‌شود. رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها همانند ایام قبل از کرونا فعالیت دارند و سایر فعالیت‌ها هم بی‌توجه به کرونا ادامه دارد.
همتی از شهرری 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید