• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 3 دی 1399
کد مطلب : 119659
+
-

کوتاه از حادثه / نشت گاز جان زن و شوهری را گرفت


نشت گاز از بخاری خانه‌ای در اهر به قیمت جان زن و شوهری میانسال تمام شد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه در یکی از محله‌های شهر هوراند اهر واقع در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به پلیس خبر رسید زن و مردی میانسال در خانه‌شان دچار مسمومیت شده‌اند. زمانی که مأموران در محل حاضر شدند گروه‌های امداد و نجات در آنجا حضور داشتند و بررسی‌ها نشان می‌داد که زن 50ساله و مرد 55ساله به‌دلیل نشت گاز منواکسیدکربن از وسیله گرمایشی خانه‌شان دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.
سرهنگ قدرت آقاپور، فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام جزئیات این حادثه گفت: اجساد قربانیان برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد. وی همچنین به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.
 
اختلاف خانوادگی در بندرعباس 2قربانی گرفت
عاملان جنایت خانوادگی در بندرعباس که 2نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده و یک نفر را مجروح کرده بودند در دام پلیس گرفتار شدند.
به‌گزارش همشهری، چند روز قبل به مأموران پلیس آگاهی بندرعباس خبر رسید در جنایتی هولناک در یکی از محله‌ها دو نفر به قتل رسیده‌اند. دقایقی بعد مأموران برای بررسی این جنایت راهی محل حادثه شدند. شواهد نشان می‌داد عاملان جنایت که چندین نفر بودند با یورش به خانه مقتولان 2نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده و یک نفر دیگر را مجروح کرده‌اند. در همان بررسی‌های اولیه عاملان جنایت شناسایی شدند و معلوم شد به‌دلیل اختلافات خانوادگی مرتکب قتل شده‌اند. همچنین تحقیق از شاهدان نشان داد آنها با 2خودروی پژو405 از محل جنایت گریخته‌اند. همین اطلاعات کافی بود تا مشخصات متهمان در اختیار واحدهای مختلف پلیس قرار گیرد. چند ساعت بعد مأموران در خروجی شهر یکی از خودروهای متهمان را شناسایی و 4سرنشین آن را دستگیر کردند. این پایان کار نبود؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌داد 3متهم دیگر که در این جنایت دخالت داشتند هنوز فراری هستند. آنها توانسته بودند از استان هرمزگان خارج شده و در یکی از استان‌های همجوار پنهان شوند. در این شرایط بود که گروهی از مأموران با نیابت قضایی راهی مخفیگاه‌شان شدند و 3متهم تحت تعقیب را نیز به دام انداختند.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: براساس اعترافات اولیه دستگیرشدگان انگیزه اولیه این جنایت اختلافات خانوادگی بود. وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 4فشنگ جنگی کشف و متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید