• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 3 دی 1399
کد مطلب : 119650
+
-

نکته بازی- کار مهم‌تری نداشتید؟

به‌طور کلی مهم‌ترین و قاطع‌ترین واکنش‌های مدیران فوتبال ایران به بی‌اهمیت‌ترین مسایل ممکن است. مثلا کافی است یک نفر یک جایی یک چیزی بگوید یا بنویسد، بعد 20 تا بیانیه شدیداللحن منتشر می‌شود. حالا اگر پای تلویزیون وسط بیاید که دیگر معرکه است. با توجه به محبوبیت صداوسیما بین مردم(!) باشگاه‌ها از هم سبقت می‌گیرند که علیه این سازمان بیانیه بدهند یا مصاحبه کنند. در همین راستا باشگاه استقلال هم به استفاده از پوشش هوادار این تیم برای یک تروریست داعشی در یک‌سریال تلویزیونی واکنش نشان داده و کلی سروصدا کرده است. این اعتراض آنقدر بی‌پایه است که با پرداختن به آن وقت‌مان را تلف نمی‌کنیم، اما انصافا هیچ‌کس در کل باشگاه استقلال هیچ کاری واجب‌تر از واکنش به یک‌سریال تلویزیونی ندارد؟

سوءتفاهم در مورد اولسان
با توجه به عقب‌نشینی اولسان هیوندای در نیمه دوم بازی با پرسپولیس، به‌نظر می‌رسد یک سوءتفاهم برای برخی کارشناسان فوتبال ایران به‌وجود آمده و آنها تیم کره‌ای را بسیار ضعیف ارزیابی می‌کنند. درحالی‌که واقعا اینطور نیست. مسئله اینجاست که با توجه به روند بازی، اساسا اولسان نیازی نداشت به آب و آتش بزند و ساده و سرراست دنبال هدفش رفت. این تیم اوایل نیمه دوم گل برتری را «هدیه» گرفت و پس از آن مثل هر فینالیست دیگری که جلو می‌افتد، اقدام به اداره بازی کرد. پرسپولیس با احتساب اوقات تلف‌شده 40دقیقه فرصت داشت از شکست خلاص شود، اما حتی یک موقعیت گل نساخت و در نتیجه اولسان هم مهم‌ترین بازیکن ذخیره‌اش یعنی جانسن را در دقیقه 90 وارد زمین کرد. برخی تحلیل‌ها شگفت‌انگیزند.

عجب اعتماد به نفسی!
ایران برای میزبانی از جام ملت‌های2027 آسیا ثبت‌نام کرده و قصد دارد در این مسیر رقبای ضعیف و بی‌امکاناتی مثل قطر و عربستان را شکست بدهد. حالا اینکه اینجا زنان نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و سایر مسایل به کنار؛ در بحث سخت‌افزاری دوستان 14ورزشگاه معرفی کرده‌اند که بعضی‌های‌شان واقعا بامزه است. یکی از این موارد ورزشگاه المپیک کیش است که هنوز ندیده‌ایم یک بازی رسمی آنجا برگزار شود. همچنین آقایان ورزشگاه ثامن را هم معرفی کرده‌اند که خود تیم‌های مشهدی از آن فراری هستند. استادیوم تختی تهران هم همین شرایط را دارد؛ ورزشگاهی که تیم‌ها برای بازی در آن عزا می‌گیرند و روشن نیست چطور 7 سال دیگر جام ملت‌ها باید در آن سازه فرسوده برگزار شود. بابا عجب اعتماد به نفسی دارید شما!

این خبر را به اشتراک بگذارید