• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 3 دی 1399
کد مطلب : 119634
+
-

مام بخرید، حتی در زمستان

سوپرمارکت
مام بخرید، حتی در زمستان

خوشبختانه این روزها دیگر مثل سابق، ضدتعریق‌ها محصولاتی مختص فصل گرما به‌حساب نمی‌آیند و درکنار سایر اقلام بهداشتی به کالاهایی چهارفصل تبدیل شده‌اند. همین پرمصرف بودن باعث شده انواع محصولات ضدعرق- که معمولا و به غلط آنها را با عنوان کلی «مام» می‌شناسیم- علاوه بر فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی، به پای ثابت همه سوپرمارکت‌ها تبدیل شوند.
تا همین پارسال برندهای نیوآ و فا حرف اول را در زمینه رول‌ها و استیک‌های ضدتعریق می‌زدند و نام‌های دیگر هم در کنارشان دیده می‌شد اما از آنجایی که ممنوعیت واردات شامل این محصولات هم شده و قاچاق هم به‌دلیل گرانی دلار چندان به‌صرفه نیست، دیگر مثل سابق نمی‌توان تنوع زیادی از برندها را در فروشگاه‌ها دید، مخصوصا در سوپرمارکت‌ها که فروشنده اختصاصی محصولات آرایشی و بهداشتی هم نیستند. برندهای معروف نیوآ، ژیلت، رکسونا، فا و اکس، که زمانی بازار را در اختیار داشتند حالا کمتر خودنمایی می‌کنند و اگر پیدا بشوند هم قیمت‌های بالایی دارند. اما با همه اینها بهتر است از میان همین اقلام موجود در سوپرمارکت‌ها یا دیگر فروشگاه‌ها حتما و حتما یکی را انتخاب و استفاده کنید، مخصوصا این روزها که به‌دلیل آلودگی بسیار زیاد هوای تهران، در خانه‌ها و محل‌های کار، بیشتر در و پنجره‌ها بسته است و سرمای هوا هم پوشیدن لباس‌های زمستانی و گرم را اجتناب‌ناپذیر کرده است. 
نکته جالب در زمینه مام‌ها و رول‌های ضد‌عرق جدید این است که به‌دلیل افزایش قیمت این کالا، محصولات جدید موجود در بازار کم‌حجم‌تر و کوچک‌تر از انواع قبلی در بازار به فروش می‌رسند. البته قدیمی ها را هنوز هم می‌توان در بازار پیدا کرد ولی بسیار گران و چیزی در حدود 100هزار تومان یا حتی بیشتر.

این خبر را به اشتراک بگذارید