• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11858
+
-

فقط «شماره ۱۷ سهیلا» را اکران کنید

در خواست یک کارگردان

سینما
فقط «شماره ۱۷ سهیلا» را اکران کنید

کارگردان «شماره ۱۷ سهیلا» که فیلمش 2سال است اکران نشده درباره اکران این فیلم گفت : «تنها امیدم این است که فیلم رنگ پرده را ببیند».

محمود غفاری، کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درباره زمان اکران فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» گفت: «طبق اعلام پخش‌کننده این اثر شرکت نسیم صبا به مدیریت سعید سعدی، قرار است این فیلم در اردیبهشت‌ماه به نمایش عمومی گذاشته شود اما نمی‌دانم چقدر این موضوع قطعی باشد؛ زیرا این چندمین‌بار است که به ما اعلام می‌شود «شماره ۱۷ سهیلا» به نمایش گذاشته می‌شود اما بعد از مدتی اکران آن کنسل می‌شود.»

او با انتقاد از بدقولی‌ها در اکران عنوان کرد: «هر سال تعدادی فیلم به چرخه اکران اضافه می‌شود؛ بنابراین آثاری مثل فیلم من که از چند سال قبل مانده‌اند دیگر آخرین شانس‌های خود را برای اکران امتحان می‌کنند؛ از همین رو من دیگر به مناسب بودن زمان اکران فکر نمی‌کنم، بلکه تنها امیدم این است که «شماره ۱۷ سهیلا» رنگ پرده را ببیند. اگر «شماره ۱۷ سهیلا» اکران نشود، ساخت فیلم بعدی‌ام با عنوان «داوود باید ترک کنه» را که پروانه ساخت نیز دارد، شروع نمی‌کنم؛ زیرا بازگشت سرمایه برای ما مهم است. شاید عده‌ای پولدار هستند یا از دولت پول می‌گیرند که اکران فیلم‎شان برایشان چندان مهم نیست، ولی برای ما این‎طور نیست. چرا باید فیلم بعدی را ساخت؟»

غفاری گفت: «اگر «شماره ۱۷ سهیلا» به نمایش دربیاید، اول خرداد‌ماه کار ساخت «داوود باید ترک کنه» را شروع می‌کنم؛ زیرا همه کارهای آن را سال گذشته انجام دادیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید