• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118504
+
-

با مردم / باز بودن تفرجگاه‌های شمال شهر درست نیست

با مردم / باز بودن تفرجگاه‌های شمال شهر درست نیست


در شرایطی که مردم و مسئولان تلاش می‌کنند که جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیرند باز بودن برخی تفرجگاه‌های شمال تهران مانند تله‌کابین توچال به صلاح چه کسانی است؟ بعد از دیدن عکس‌های ازدحام جمعیت در صف تله‌کابین واقعا این نگرانی به‌وجود آمد که تلاش‌های کسانی که سعی می‌کنند جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیرند به کجا می‌رسد.
عطایی از تهران

  شهر توریستی اصفهان سرویس بهداشتی کافی و مرتب ندارد
درحالی‌که در همه دنیا همه شهرها به‌خصوص شهرهای توریستی و گردشگری سرویس‌های بهداشتی مرتب به تعداد زیاد دارند، شهر زیبا و تاریخی اصفهان از این مهم محروم است و فعالیت‌های شهرداری اصفهان تا امروز بیشتر در زمینه زیبایی و فراهم کردن لوازم و وسایل رفاهی و مبلمان شهری و راحتی مردم بوده است. از مسئولان تقاضا داریم به سلامت شهروندان و مسافران بیش از اینها توجه کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان 

   چراغ‌های جاده ماهدشت خاموش است
جاده ماهدشت از مسکن مهر تا مهرشهر دارای چراغ است ولی همیشه خاموش و فاقد روشنایی است که در شب بسیار خطرناک است. مسئولان محترم لطفا چراغ‌ها را روشن فرمایید.
صمد ساکن ماهدشت

  پل هوایی فلکه چهارم تهرانپارس بسته است
 بین فلکه چهارم تهرانپارس و پارک پلیس یک پل هوایی عابرپیاده برای استفاده عابرین گذاشته شده که حدوداً 3هفته می‌شود که بسته است. اگر هدف از راه‌اندازی استفاده سالمندان، بیماران، زنان باردار و اطفال است لطفا پل را بازگشایی کنید.
معصومه از تهرانپارس

  روستای امامزاده احمد اندیمشک نفت و گاز ندارد
روستای محروم و دورافتاده امامزاده احمد واقع در دشت لاله اندیمشک از نفت و گاز محروم است، با توجه به فرارسیدن زمستان تقاضا داریم مسئولان به این موضوع توجه کنند.
لیوارجانی از اندیمشک

این خبر را به اشتراک بگذارید