• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118415
+
-

«الهام آهنگران» مدرس طراحی و نقاشی خانه فرهنگ زنجان:

گرایش به هنرآموزی در بحران کرونا عالی است

گرایش به هنرآموزی در بحران کرونا عالی است

۲۲ سال سابقه تدریس در حوزه هنر طراحی و نقاشی در مراکز فرهنگی و هنری شهرداری کم نیست تا استعدادهای هنری منطقه را شناسایی و کشف کند.
«الهام آهنگران» از هنرمندان فعال ساکن منطقه ۲ حدود ۲ سال است که غیر از فعالیت در مراکز فرهنگی منطقه ۵ با خانه فرهنگ زنجان همکاری دارد. او می‌گوید: «آموزش طراحی و نقاشی به هنرجویان منطقه ۲ را به‌طور حرفه‌ای در همه رشته‌های تخصصی طراحی سیاه قلم، رنگ روغن، آبرنگ، مداد رنگی و دکوراتیو آغاز کردم.

آنچه که من در روزهایی ابتدای کار در خانه فرهنگ زنجان تجربه کردم استقبال خیلی خوب اهالی این محدوده از هنرهای طراحی و نقاشی بود. علاقه اهالی مرا سر ذوق آورده است.» او می‌افزاید: «با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز، هنرجویان همچنان به برپایی کلاس‌های آموزشی علاقه داشتند.

به همین دلیل دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین در فضای مجازی در حال انجام است و آن گروهی که از ابتدای دوره‌های مجازی همراه ما بودند چند ترم را پشت سر گذاشته و پیشرفت خوبی داشته‌اند. هر چند که کرونا تبعات ناخوشایندی در جامعه و برخی از خانواده‌ها داشته است اما از نظر فرهنگی فرصتی فراهم شد تا مردم برای کسب آرامش به هنر رو بیاورند و استرس‌هایشان را کاهش دهند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید