• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118414
+
-

پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری در آستانه افتتاح

پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری در آستانه افتتاح

دسترسی شهروندان نواحی ۵ و ۶ منطقه یک با تکمیل پروژه عمرانی ۳۵ متری شهید افتخاری به بزرگراه‌های ارتش و امام علی(ع) تسهیل می‌شود.
«احمد غیورانه» معاون فنی و عمران شهردار منطقه یک با بیان این خبر گفت: «ساخت پروژه خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری سال ۱۳۹۲ از خیابان پورابتهاج در شمال و به بزرگراه امام علی(ع) در جنوب با هدف کاهش ترافیک و دسترسی محلی به بزرگراه‌ها آغاز شد.

بهره‌برداری از این پروژه برای افزایش رفاه و ایجاد امکان‌ تردد ایمن برای ساکنان محله‌های کاشانک و دارآباد مورد توجه قرار گرفت.» او افزود: «در گذشته این خیابان از پورابتهاج، آغاز و به برج‌های نوبل و خیابان رجبی منتهی می‌شد و امکان دسترسی به بزرگراه وجود نداشت و مسیرهای جایگزین برای دسترسی به بزرگراه‌ها به سختی قابل دسترسی بود و در ساعت‌های اوج ترافیک منجر به ترافیک خیابان‌های محلی می‌شد.

با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام مراحل نهایی تملک زمین‌های ارتش و رفع معارض این خیابان، دسترسی به بزرگراه امام علی(ع) میسر خواهد شد. بخش دیگری از معارضان در مسیر راستگرد وجود داشت که اواخر سال ۱۳۹۸ تملک زمین‌ها انجام شد و اکنون در مراحل نهایی است و تا قبل از سال ۱۴۰۰ شاهد بازگشایی و بهره‌برداری این راستگرد به بزرگراه امام علی(ع) خواهیم بود.» معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک افزود: «مسیر این پروژه از خیابان پورابتهاج تا پل ارتش حدود ۲ کیلومتر است و یکی از ۵۷ پروژه شاخص تهران بزرگ به شمار می‌آید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید