• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11824
+
-

کافه مجلس

  اشتباه فاحش نمایندگان در تنظیم یک بیانیه

۲۵۰ نماینده مجلس روز گذشته در حمایت از کالای ایرانی بیانیه‌ای صادر کردند اما در فراز پایانی این بیانیه که خبرگزاری فارس، خانه ملت و دیگر خبرگزاری ‌ها عینا آن را منتشر کرده‌اند آمده است:  «ورود کالاهای خارجی که امکان تولید داخلی دارند توسط دستگاه‌های اجرایی و واردات تجهیزات و شیرآلات و کالاهای نیمه ساخته جهت انجام و ارجاع پروژه‌های قانونی حداکثرعملی گردد.»

  پرونده فساد شهرداری در قوه قضاییه بایگانی نشود

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ارسال گزارش‌های مستندی در خصوص تخلفات در دوره  شهرداری سابق تهران از سوی نجفی به مجموعه قوه قضاییه و حوزه‌های نظارتی گفت: انتظار این است این گزارش‌ها در قوه قضاییه بایگانی نشود و مورد رسیدگی قرار گیرد. ممکن است مقامات قضایی بگویند که به این موارد رسیدگی می شود اما نتیجه برای مردم مهم است و اینکه در روند رسیدگی باید به مردم گزارش بدهند که چه پرونده‌ای در کدام شعبه رسیدگی می شود.

  درخواست 156 نماینده از روحانی

156نماینده مجلس با ارسال نامه ای به حسن روحانی، رئیس جمهور از وی خواستند که نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر به مدت 15 روز دیگر تمدید شود.

   فقط معلمان اضافی هستند؟

قاسم احمدی لاشکی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعد از افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم در حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و ۳۵ درصدی کارمندان وزارت کشور، افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی را شنیدیم که در هیأت دولت تصویب شده است. پس معلمان و فرهنگیان فقط اضافی هستند؟

  چرا یک وزیر در نوروز به سیستان و بلوچستان نرفت؟

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور که در پایان جلسه علنی دیروز قرائت شد، پرسید: چرا حتی یکی از وزیران دولت به استان سیستان و بلوچستان در ایام نوروز که اوج بحران خشکسالی بود، سفر نکردند. امروز استان سیستان و بلوچستان در آتش خشکسالی می‌سوزد ولی هنوز رئیس‌جمهور هیچگونه مصوبه‌ای برای کاهش اثرات خشکسالی صادر نکرده است. استان سیستان و بلوچستان انتظار اقدام عملی برای جبران خسارات ناشی از خشکسالی دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید