• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 18 آذر 1399
کد مطلب : 118141
+
-

از اطفال تا اموات؛ همه در خطرند

اظهارات بی‌مورد در رابطه با مرحوم حجازی پورحیدری، تبانی و...


احتمالا شما هم ویدئوی مربوط به حرف‌های جدید مهدی فنونی‌زاده را دیده‌اید یا حداقل در جریان مطالب طرح‌شده هستید. مدافع پیشین استقلال در مورد مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا در سال 1990که منجر به قهرمانی آبی‌پوشان شد، حرف می‌زند. آنجا از قرار معلوم صعود استقلال مسجل شده بود و محمدان بنگلادش با هدایت ناصر حجازی دنبال صعود می‌گشت. ادعای فنونی‌زاده این است که شادروان حجازی از منصور پورحیدری می‌خواهد در بازی رودررو هوای محمدان را داشته باشد و سرمربی وقت استقلال هم به نوعی با استراحت دادن به برخی نفرات اصلی این تقاضا را می‌پذیرد. درنهایت بازی یک بر یک مساوی می‌شود، اما محمدان به‌خاطر تفاضل گل کمتر از صعود باز می‌ماند و باقی قضایا. حالا این اظهارات با واکنش‌های منفی متعدد همراه شده است؛ مخصوصا که در این خاطره، پای 2 اسطوره فقید باشگاه استقلال در میان است و آنها در این دنیا نیستند تا از خودشان دفاع کنند.
برادران فنونی‌زاده از سهل‌الوصول‌ترین میهمانان برنامه‌های تلویزیونی هستند و بارها در نقد پرگویی‌های درست و غلط آنها مطلب نوشته شده است. گاهی به‌نظر می‌رسد آقا مهدی و مرتضی در اثر مکررگویی و ته کشیدن حرف‌های‌شان، دنبال خیال‌پردازی می‌روند و از جهت‌دار بودن قضاوت‌های فلان داور تا درخواست علی پروین از استقلالی‌ها برای رحم به پرسپولیس سخن می‌گویند. حالا هم داستان پیشنهاد تبانی ناصرخان به منصورخان مطرح شده و ما نمی‌دانیم 30 سال بعد از آن روز، چرا این قصه باید زمانی بازگو شود که هیچ‌یک از 2 عزیز در قید حیات نیستند.
در هر صورت به‌نظر می‌رسد میل به وایرال شدن و مورد توجه قرار گرفتن چنان بلایی سر جامعه ایرانی آورده که از اطفال تا اموات، همه در خطر سوءاستفاده هستند. هنوز داستان‌های ابتدای سال در مورد آرات حسینی و علی کریمی و آن خواننده سخیف مجنون را از یاد نبرده‌ایم که حالا نوبت درافشانی‌های فنونی‌زاده‌ها رسیده است. خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید