• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 15 آذر 1399
کد مطلب : 117775
+
-

کوتاه از حادثه / سرقت زیرزمینی از خانه همسایه

کوتاه از حادثه / سرقت زیرزمینی از خانه همسایه


مردی که با حفر تونل از خانه همسایه‌شان در یزد سرقت کرده بود دستگیر شد. به‌گزارش پلیس، چند روز پیش ماموران کلانتری11 یزد در جریان سرقت از خانه‌ای در یکی از محله‌های این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. در جریان این سرقت، همه اموال باارزش صاحبخانه دزدیده شده بود، اما نکته عجیب این بود که معلوم نبود دزدان چطور وارد خانه‌ شده‌اند. قفل همه درها و شیشه پنجره‌ها سالم بود و در ابتدا به‌نظر می‌رسید که سارق با داشتن کلید وارد خانه شده و به راحتی اموال را سرقت کرده و سپس آنجا را ترک کرده است. با این حال زمانی که مأموران سرگرم بررسی محل سرقت بودند متوجه برآمدگی موزاییک‌های کف آشپزخانه شدند. موزاییک‌ها کامل شل بودند و وقتی مأموران آنها را کنار زدند متوجه تونلی شدند که زیر کابینت‌های آشپزخانه حفر شده بود. آنها وقتی تونل را دنبال کردند سر از خانه همسایه دیوار به دیوار مالباخته درآوردند و معلوم شد که مرد همسایه با حفر تونل به این خانه وارد آنجا شده و نقشه سرقت را عملی کرده است. رئیس پلیس شهرستان یزد با بیان این خبر گفت: مأموران با دستور قضایی، سارق را دستگیر کردند و او به حفر تونل از منزلش به خانه همسایه و سرقت از آنجا اعتراف کرد.

2زن؛ قربانیان تازه قاتل خاموش
انتشار گاز منواکسید کربن از آبگرمکن دیواری و شومینه خانه‌ای در شمال تهران، جان 2زن را گرفت. به‌گزارش همشهری،  ساعت1:57 بامداد دیروز به آتش‌نشانی تهران خبر رسید که 2نفر در خانه‌ای واقع در منطقه گلابدره دچار گازگرفتگی شده‌اند. محل حادثه ساختمانی 3طبقه بود که حادثه در واحد طبقه همکف اتفاق افتاده بود و 2زن، یکی 33ساله و دیگری 70ساله بی‌حال روی زمین افتاده بودند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: این حادثه را یکی از همسایه‌ها خبر داده بود و شواهد نشان می‌داد این 2زن دچار گازگرفتگی شدیدی شده‌اند. در این شرایط آنها به فضای باز منتقل شدند اما امدادگران اورژانس پس از انجام معاینه اولیه اعلام کردند که هر 2نفر جان خود را از دست داده‌اند. ملکی درباره علت این حادثه گفت: بررسی محل حادثه نشان داد استفاده طولانی مدت از آبگرمکن دیواری با لوله آکاردونی و شومینه از یک‌سو و بسته بودن همه در و پنجره و منافذ ورود هوا از سوی دیگر باعث جمع شدن گاز منواکسید کربن در خانه شده و جان این 2نفر را گرفته است. 

مرگ 3نفر با مشروبات الکلی
مصرف مشروبات الکلی مسموم در آق‌قلا جان 3نفر را گرفت و موجب مسمومیت چند نفر دیگر شد. به‌گزارش همشهری، روز چهارشنبه چند نفر به‌دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی به بیمارستان آق‌قلا در استان گلستان مراجعه کردند که ۲نفر در ساعات اولیه به‌دلیل وخامت اوضاع جان خود را از دست دادند و نفر سوم هم چند ساعت بعد فوت شد. 4نفر دیگر به خاطر مصرف الکل تقلبی مسموم شده بودند که حال 2نفر از آنها وخیم است و تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید