• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 10 آذر 1399
کد مطلب : 117286
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/9rAvz
+
-

نکته بازی/ ربطی به کرونا ندارد

بدترین آمار گلزنی تاریخ لیگ برتر در فصل بیستم در حال ثبت است؛ به‌طوری که هفته سوم تنها 9گل داشتیم. این مسئله موجی از تفسیرها را به‌دنبال آورده است. این وسط برخی هم گناه را گردن کرونا انداخته‌اند و اینکه چون تماشاگری در کار نیست، هیجان پایین آمده و تیم‌ها گل نمی‌زنند. اتفاقا این ماجرا هیچ ربطی به کرونا ندارد و تازه چون تماشاگران نیستند، همه جای دنیا شاهد نمایش‌های هجومی‌تری از تیم‌ها هستیم. اصلا نتایجی در این چند‌ماه به ثبت رسیده که دیوانه‌وار بوده است؛ از برتری معروف 8بر 2بایرن برابر بارسا تا پیروزی‌های 6گله اسپانیا و اکوادور برابر آلمان و کلمبیا. تحقیر 7‌گله لیورپول برابر استون‌ویلا و 6‌تایی شدن یونایتد جلوی تاتنهام را هم از یاد نبرید.

 واقعاً چطور می‌توانی؟
بعد از غائله درگیری 2 گلر استقلال و قهر رشید مظاهری، مطابق انتظار آشتی‌کنان صوری با لبخندهای مصنوعی بین طرفین برگزار شد؛ شبیه همان‌هایی که قبلا هم به وفور از حسینی و رحمتی می‌دیدیم. در ادامه حسین حسینی هم در مصاحبه‌ای باشکوه گفته: «فرزند استقلال هستم. چطور می‌توانم برای خانواده خودم حاشیه درست کنم؟» خیلی هم عالی. اصلا محال است شما بتوانی برای استقلال حاشیه درست کنی. هیچ‌کس تا به حال چنین چیزی ندیده و نخواهد دید. همه آن ماجراها با مهدی رحمتی و حتی استوری‌های تند پارسال هم خیال‌پردازی‌های رسانه‌ای بود. مطمئنیم از این به بعد هم شما هیچ حاشیه‌ای نخواهید ساخت و هر چه پیش بیاید، فقط سوءتفاهم است. در انتها جا دارد مردم و رسانه‌ها از حسینی، این فرزند بی‌حاشیه استقلال عذرخواهی کنند.

لیگ محرومان
کمیته انضباطی سرانجام حکم محمود فکری را صادر کرد و سرمربی استقلال به‌خاطر الفاظی که در پایان بازی با فولاد به‌کار برد، یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. اینطور که پیداست اسم فصل بیستم مسابقات فوتبال ایران را باید «لیگ محرومان» بگذاریم، چون همینطوری چپ و راست سرمربیان محروم می‌شوند. الان فکری محروم شده، مهدی رحمتی هم به‌خاطر اخراج شدن در بازی قبلی حضور برابر پرسپولیس را از دست داده است، هفته قبل هم یحیی گل‌محمدی از حضور روی نیمکت پرسپولیس محروم بود، پیش از او نیز مجتبی حسینی 2 بازی ابتدایی نفت و امیر قلعه‌نویی بازی اول گل‌گهر را به‌دلیل محرومیت از دست دادند. این همه تلفات، در طول فقط 3 هفته. این انگار لیگ آدم‌های عصبانی و مهارناپذیر است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید