• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 10 آذر 1399
کد مطلب : 117284
+
-

حمله یحیی به رکوردهای منفی

پرسپولیس که هنوز در جریان بازی به گل نرسیده امروز میزبان تیم مهدی رحمتی است

حمله یحیی به رکوردهای منفی

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 3بازی آغاز می‌شود تا فردا و پس‌فردا با انجام 5بازی دیگر به پایان برسد. 3بازی امروز در تهران، تبریز و اهواز برگزار می‌شود و نگاه پرسپولیسی‌ها به بازی تهران است تا شاید بالاخره تیم محبوب‌شان را بعد از 3بازی در زمینه گلزنی موفق ببینند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی به مصاف شهرخودروی مشهد می‌روند که این مربی دیروز قراردادش را با سرخپوشان تا سال1402تمدید کرد و جای پایش را در تیم قهرمان4ساله ایران محکم‌تر کرد. ظاهرا یحیی تصمیم گرفته سال‌ها در پرسپولیس بماند و حتی رکورد برانکو را هم جابه‌جا کند. اگر او یک دهه هم در پرسپولیس بماند، سخت‌ترین روزهایش طی این دهه همین روزهای جاری است که باید بدون مهاجم گلزن و مدافع ذخیره تیمش را هر طور که هست از این هفته‌ها به سلامت بگذراند و به پنجره نیم‌فصل برساند.
 پرسپولیس - شهرخودرو
قرمزپوشان از ساعت16:15امروز در ورزشگاه آزادی مقابل شهرخودرو قرار می‌گیرند که در 3بازی اول نتایج چندان خوبی نگرفته است. شهرخودرو رحمتی را به‌دلیل اخراج در بازی قبلی در مقابل پرسپولیس روی نیمکت نخواهد داشت. در این سوی میدان، پرسپولیس در حالی به این بازی رسیده که همه درباره ضعف این تیم در گلزنی و موقعیت‌سازی صحبت می‌کنند. این در حالی است که طبق آمارهای متریکا سرخپوشان در موقعیت‌سازی چندان هم ناموفق نبوده‌اند و مشکل آنها فقط زدن ضربات آخر بوده است. قرمزها امیدوارند امروز چمن ورزشگاه آزادی مشکلات بازی قبلی را نداشته باشد تا شاید بالاخره بخت آنها برای گلزنی هم باز شود.
 ماشین‌سازی - گل‌گهر
روی کاغذ گل‌گهر صدرنشین جدول است و ماشین‌سازی یکی از 3تیم انتهای جدول که فقط یک امتیاز کسب کرده است. اما در عمل به‌نظر می‌رسد تیم جوان تبریزی توانایی متوقف کردن شاگردان قلعه‌نویی را دارد. ماشین‌سازی هفته گذشته هم می‌توانست استقلال را در تهران متوقف کند اما اسیر یک ضربه ایستگاهی زیبا و یک گل تاریخی شد. آنها اگر امروز بتوانند آقای گل حال حاضر لیگ یعنی گادوین منشا را مهار کنند، آن وقت شاید پیمان بابایی و بقیه در مقابل دروازه گل‌گهر اتفاقات جالبی را رقم بزنند.
 فولاد - آلومینیوم اراک
فولاد در 3هفته ابتدایی 3بازی سخت انجام داده و حالا دیگر وقت آن است که به یک برد راحت و شاید پرگل فکر کند. 3حریفی که فولاد با آنها بازی کرد 3تیمی بودند که طی 9بازی انجام‌داده فقط یک‌بار شکست خورده‌اند و همان یکی هم مقابل خود فولاد بوده است. تیم نکونام که خودش را حتی مدعی قهرمانی هم می‌داند امروز هرگز با کمتر از 3امتیاز راضی نخواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید