• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 آذر 1399
کد مطلب : 116490
+
-

اختلافات مسئولان بهداشتی نشان از اشتباهات بسیار است

وقتی اختلافات مسئولان وزارت بهداشت آن قدر عمیق می‌شود که قابل کنترل نیست و اخبار آن به بیرون درز می‌کند، معلوم است تصمیمات اشتباه و اقدامات غلط بسیاری در مورد کرونا رخ داده است وگرنه دلیلی ندارد در بحبوحه کنترل،   چنین وضع اسفباری از افتضاح و فرار از مسئولیت دیده شود.
شمس‌الدین از تهران 

  خراب شدن خانه زن بندرعباسی ظلم است
هر روز در گوشه و کنار این کشور ظلم‌هایی می‌شود که دوربینی برای ثبت آنها نیست و گاهی دست می‌دهد که فیلمی از یک ظلم تا این اندازه بازتاب پیدا و  جگرها را خون کند. ما برای آرمان‌های انقلاب و کشورمان برنامه‌ها داشتیم و فکر نمی‌کردیم چنین روزهای فاجعه‌ای را ببینیم. مسئولان کمی به‌خودشان بیایند.
ضمانتی از بندرعباس

  تا بفهمیم کدام شهرها قرمز و نارنجی هستند جریمه شده ایم
تا کی بی‌برنامگی و ناهماهنگی‌ها قرار است اعصاب و روان مردم را به هم بریزد. اینکه یک روز ناگهان محدودیت ایجاد کنند و کسی نتواند از ساعتی به بعد جایی برود و یک روز دیگر آن را بردارند براساس کدام برنامه‌ریزی است؟ در بعضی شهرهای گیلان ناگهان محدودیت ایجاد کردند و بعد آن را برداشتند، دوباره امروز محدودیت‌ها را ایجاد کردند. تا ما بیاییم بفهمیم کجا قرمز و کجا نارنجی است یک میلیون تومان جریمه شده‌ایم. واقعاً جز کسب درآمد برای مسئولان هدف دیگری پشت تعطیلات نیست؟
آذرین از گیلان

پاسخ مسئولان
درختان به موقع هرس خواهند شد

روابط عمومی منطقه 3شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «هرس نکردن درختان کانونی برای ولگردها ایجاد کرده است» در ستون با مردم روز 19آبان پاسخ داده است: نسبت به رسیدگی سیستم روشنایی بزرگراه‌ها بازدیدهای لازم انجام شد و موارد مشکل ساز از قبیل شاخه‌های مقابل چراغ‌ها رفع خواهد شد. ضمناً با عنایت به فرا رسیدن فصل هرس

این خبر را به اشتراک بگذارید