• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 1 آبان 1399
کد مطلب : 113890
+
-

سرقت زن سابقه‌دار از 15نفر با آبمیوه مسموم

سرقت زن سابقه‌دار از 15نفر با آبمیوه مسموم


زن سابقه‌دار بعد از آزادی از زندان به بیمارستان‌ها می‌رفت و با تعارف کردن آبمیوه مسموم به مراجعه‌کنندگان، آنها را بیهوش و اموال‌شان را سرقت می‌کرد.
به گزارش همشهری، نخستین مورد از این سرقت‌های سریالی روز 25تیرماه امسال در بیمارستان امام حسین اتفاق افتاد. شاکی زن میانسالی بود که به مأموران کلانتری106 نامجو گفت: در حیاط بیمارستان نشسته بودم که زنی به من آبمیوه تعارف کرد اما بعد از نوشیدن آن بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم، فهمیدم جواهراتم به ارزش تقریبی 10میلیون تومان سرقت شده است.
با آغاز تحقیقات مأموران به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته بیمارستان پرداختند و توانستند چهره سارق را که زنی سابقه‌دار به نام سمیه - 38ساله - است، شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد مخفیگاه او در حوالی پل سیدخندان است که به این ترتیب وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش تصمیم به سرقت با شیوه بیهوشی گرفته است. او گفت: در حیاط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سوژه‌های خودم را انتخاب کرده و با تعارف آبمیوه‌ای که داروی بیهوشی داخلش بود، آنها را بیهوش و طلاهای‌شان را سرقت می‌کردم. سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: متهم تاکنون به 15فقره سرقت از خانم‌ها با روش بیهوشی اعتراف کرده و تا‌کنون 5نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید