• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 29 مهر 1399
کد مطلب : 113633
+
-

در حاشیه سیاست

  دور، دورِ تندروهاست
غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به سیاه‌نمایی «تندروها» علیه دولت اشاره کرده و گفته که بعد از مجلس جدید، دور دورِ تندروهاست. وی ضمن تأیید برخی «ناکارآمدی‌های دولت» هشدار داد: «رفتارهای رادیکال به حدی نگران‌کننده شده ‌که حاکمیت باید برای جلوگیری از تداوم این روند چاره‌اندیشی کند. چون تندروها در مقاطعی حتی دست به اسلحه بردند یا با حرف‌هایشان کاری کردند که عده‌ای به‌خود اجازه دهند با اسلحه شخصیتی چون سعید حجاریان را ترور کنند.»

  پیشنهاد متفاوت محسن رضایی برای درآمدزایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از دولت خواست با صادرات تسلیحات پیشرفته ایران، به درآمدهای ارزی جدیدی دست یابد. محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اتمام تحریم‌های تسلیحاتی ایران، نوشت: هر‌چند تحریم‌های تسلیحاتی ایران یک اقدام ظالمانه بوده و الان هم با آزاد‌شدن و رفع تحریم‌های تسلیحاتی، آمریکا و اروپا به آن پایبند نخواهند شد، اما دولت با برنامه‌ریزی درست باید از شکاف‌های بین‌المللی و همچنین نیاز بسیاری از کشورهای جهان به تسلیحات پیشرفته ایرانی استفاده کند و به درآمدهای ارزی جدیدی دست یابد.

  رزمایش کرونایی 2سال قبل از ورود کرونا!؟
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی از رزمایش کرونا در سال‌96 خبر داد! به گزارش مهر، سردار غلامرضا جلالی در نشست خبری گفت: ما در سال‌۹۶، دوسال قبل از ورود کرونا به کشور رزمایش مقابله با ورود کرونا به کشور را در فرودگاه امام خمینی‌(ره) برگزار کردیم که مدارک آن موجود است. همچنین بیش از ۲۰۰ آمبولانس مخصوص برای تهدیدات میکروبی را تهیه کردیم.

  مجلس از رأس امور پایین آمده است
محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ورود نمایندگان فعلی به مجلس را حاصل نوع نگاه شورای نگهبان به صلاحیت‌های نامزدهای اصلاح‌طلب و ردصلاحیت بسیاری از آنها دانست و به نامه‌نیوز گفت: «کسانی که اکنون بر صندلی نمایندگی نشسته‌اند عرصه را بی‌رقیب دیدند و در آن فضا شعارهایی دادند که اصلا نمی‌دانستند چه راهکاری برای اجرایی‌شدنشان وجود دارد. واقعا این نمایندگان مجلس را به هر شکلی از رأس امور بودن پایین آورده‌اند و اصلا نباید از چنین نمایندگانی انتظار حل مشکلات را داشت». میرلوحی با اشاره به ارائه بسته اقتصادی از سوی نمایندگان در ابتدای ورودشان به مجلس گفت: «دیدیم که هیچ اتفاقی بر آن بسته رخ نداد زیرا خودشان هم نمی‌دانستند می‌خواهند چه کار کنند. نه‌تنها نمایندگان کاری برای اقتصاد نکردند بلکه با موضع‌گیری نابهنگام برخی از آنها دلار گران و بر میزان مشکلات مردم افزوده می‌شود».

این خبر را به اشتراک بگذارید