• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 22 مهر 1399
کد مطلب : 113053
+
-

با مردم

با مردم






  خبری از جریمه ماسک نیست
روز گذشته بدون ماسک در سطح شهر بودم و هیچ برخوردی با من صورت نگرفت. البته که ماسک نزدن من به‌دلیل حساسیت شدید به استفاده از ماسک است و اسفندماه هم به کرونا مبتلا شده‌ام. اما توقعم این بود که یک نفر جلوی من را بگیرد یا برایم پیامکی بیاید که چنین اتفاقی نیفتاد. آیا برخورد با کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند هم وعده است؟ 
خالقی از تهران

  تعداد زیاد سگ‌های ولگرد در ماهدشت آزاردهنده است
متأسفانه تعداد سگ‌های ولگرد در ماهدشت کرج خیلی زیاد شده است و چون این حیوانات عقیم نیستند زاد و ولد فراوانی دارند و هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود. از شهرداری تقاضا داریم نسبت به ساماندهی این وضع اقدام کند.
میلاد از مسکن مهر ماهدشت

  دولت به جای مطالبات کارمندان به آنها سهام بدهد
در سال‌های اخیر مدام از کوچک‌سازی‌ دولت و کاهش تعداد کارمندان و تشویق آنها به بازخرید یا بازنشستگی پیش از موعد به روش‌های مختلف صحبت می‌شود. اکنون بسیاری از کارمندان هستند که تمایل به بازخرید یا بازنشستگی پیش از موعد دارند اما ادارات آنها تمکن کافی برای پرداخت مزایای آنها را ندارند اینجاست که سهام می‌تواند راهگشا باشد و به جای مطالبات به آنها سهام بدهد که در بازار سرمایه با آنها کار کنند و در عین حال چک‌های طولانی مدت و انتظار نصیبشان نشود.
روزبهی از تهران 

  قرص‌های بدون نسخه و معمولی در داروخانه‌ها نیست
متأسفانه برخی قرص‌های بدون نسخه و معمولی مانند قرص‌های جلوگیری از بارداری، مسکن برای دندان درد، قطره تب بر و... کمیاب شده و برای تهیه این قرص‌ها باید از داروخانه‌ای به داروخانه دیگر رفت. آیا ما توان تولید این قرص‌ها را در کشور نداشته‌ایم که تحریم باعث کمبود آنها شده باشد؟ یا دست دلالان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی و اجتماعی در کار است. دردمان را به کجا ببریم؟
ابویی از بیرجند

  تخت خالی برای بیماران کرونایی پیدا نمی‌شود
به‌عنوان یک شهروند ایرانی که همسرم مبتلا به کرونا شده است عاجزانه از همه مردم خواهش می‌کنم اصول اولیه و ایمنی بهداشت را رعایت کنند تا هم به کرونا مبتلا نشوند و هم عامل شیوع آن نباشند. متأسفانه بعد از ابتلای همسرم به کرونا دربه در دنبال تخت خالی در بیمارستان‌ها گشتیم و دست آخر در یک بیمارستان خصوصی با 10میلیون تومان توانستیم بیمار را بستری کنیم. متأسفانه آنجا هم پر از بیماران کرونایی بود. همه هموطنان به‌طور جدی مسائل ایمنی را رعایت کنند تا از این وضعیت رها شویم.
مردانی از تهران 

  جاده خیرآباد زنجان ایمنی ندارد
جاده خیرآباد در 30کیلومتری زنجان بسیار پرتردد است، ولی جاده پرتگاه دارد و ایمنی ندارد. همچنین این جاده فاقد روشنایی و آسفالت و گاردریل است.
سبزعلی از زنجان

  کسب درآمد همراه اول با پیامک‌های شارژ
همه روزه از همراه اول پیامک می‌آید که 5هزار تومان شارژ کنید و یکماه هر روز نیم ساعت رایگان صحبت درون شبکه داشته باشید. نکته این است که این پیامک کلاهبردارانه است و بعد از اینکه نخستین نیم ساعت را صحبت کردید، می‌گوید شما مشمول این طرح نیستید. این هم جزو روش‌های کسب درآمد این اپراتور است؟
سیدولی حریری کاشانی از تهران 

  قیمت ناعادلانه عوارضی تهران - قم
عوارضی تهران- قم فقط به سمت قم از تهران (بهشت زهرا) فعال است و کسانی که به شهرک‌های اطراف عوارضی ازجمله شمس آباد و اسلامشهر و فرودگاه و... می‌روند برای یک مسیر کوتاه که از عوارضی رد می‌شوند باید کل عوارض آزادراه قم را بدهند که ناعادلانه است. تقاضا می‌شود عوارضی شهر قم هم فعال شود و مانند اتوبان ساوه از هر گیت یک مبلغی کسر شود تا محلی‌ها بتوانند رقم معقولی به‌عنوان عوارض بپردازند.
 داوود تبریزی از واوان

این خبر را به اشتراک بگذارید