• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 22 مهر 1399
کد مطلب : 113037
+
-

انهدام 17باند توزیع مواد‌مخدر در تهران


با اجرای هفتمین مرحله از طرح ظفر توسط پلیس پایتخت که عملیات دستگیری موادفروشان و قاچاقچیان را در بر می‌گیرد، بیش از 2تن مواد‌مخدر کشف شد.
به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در حاشیه این طرح گفت: با اجرای طرح‌های ظفر از ابتدای سال تا به امروز 17باند عمده فروش موادمخدر، منهدم شده‌اند. وی ادامه داد: در تازه‌ترین طرح ظفر، طی 72ساعت 6 باند مهم توزیع‌کننده موادمخدر شناسایی و منهدم شدند و 2تن و 194کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف شد. سردار رحیمی با اشاره به دستگیری 24قاچاقچی عمده فروش موادمخدر، افزود: هزار و 263خرده‌فروش موادمخدر نیز در این عملیات دستگیر و تعداد زیادی از منازلی که محل خرید و فروش موادمخدر بودند، شناسایی و 11باب از این منازل پلمب شدند. در بین افراد دستگیرشده 11نفر از اوباش تهران نیز حضور داشتند که در توزیع و فروش موادمخدر فعالیت داشتند و از آنها 38دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.
رئیس پلیس تهران افزود: در تازه‌ترین طرح ظفر یکی از باندهای توزیع موادمخدر بزرگ که توانسته بود 740کیلوگرم انواع موادمخدر را وارد پایتخت کند با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، شناسایی و  4نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند. وی همچنین درباره انتقادها به گرداندن اوباش در سطح شهر توضیح داد: ما مجرمان زیادی را بازداشت می‌کنیم، اما برای آن‎ها چنین کاری نمی‌کنیم. با اوباشی که در یک محله به نوامیس مردم تعرض و از تعدادی از مغازه‌ها و افراد محل باجگیری می‌کنند، قداره در دست دارند، خودرو و مغازه‌ها را منهدم می‌کنند، نمی‌توان برخوردی مانند یک سارق داشت. سردار رحیمی درخصوص فیلم‌های منتشر شده در زمان چرخاندن اوباش در تهران گفت: زمانی که آن اراذل را در محل می‌چرخاندند؛ یکی از افرادی که توسط آنها مورد تعرض قرار گرفته بود در حاشیه پیاده‌راه به آنها گفت که نتیجه این همه ظلم کردن خود را دیدید؟ که در همین لحظه آن اوباش شروع به فحاشی و توهین به وی کردند و در ادامه نیز مأمور ما آن رفتار را انجام داد و با آنها برخورد کرد. البته قبول داریم موارد باید رعایت شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید