• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 19 فروردین 1397
کد مطلب : 11258
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/z6Mr
+
-

کافه مجلس

  نظر رئیس مجلس درباره تولید ملی

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه قوه مقننه که خبرگزاری خانه ملت مشروح آن را منتشر کرد، درباره حمایت از تولید ملی گفت: مردم به‌دنبال محصول خوب هستند که استانداردهای لازم در تولید آن لحاظ شده باشد، بنابراین اعمال نظارت صحیح بسیار مهم است و اگر می‌خواهیم که تولید باکیفیت افزایش یابد، باید اعمال نظارت کافی نیز در دستور کار باشد.

 مثل سریال پایتخت

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس در نشست ستاد بزرگداشت شهید مطهری که در محل معاونت امور اجتماعی - فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، در واکنش به اظهارات نمایندگان برخی دستگاه‌ها درباره محدودیت‌های بودجه‌ای برای برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید مطهری گفت: مثلا همانطوری که برای سریال پایتخت هزینه می‌شود، ‌ می‌توان برای ترویج اندیشه‌های شهید مطهری نیز هزینه کرد.

 دوربرگردان در مجلس

بهروز بنیادی، نماینده کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان اینکه برخی افراد به اسم یک حزب به مجلس راه پیدا می‌کنند اما مسیر خود را می‌روند و به اهداف حزب توجهی ندارند،  گفت: متأسفانه کسی هم نیست که بپرسد وقتی با حمایت یک حزب وارد مجلس شدید چرا اکنون ساز مخالف می‌زنید.

 تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها

مجلس این هفته جلسه علنی دارد و قرار است نمایندگان در این جلسات لایحه تجارت و طرح اصلاح قانون بودجه سال 96کل کشور را برای تأمین نظر شورای نگهبان بررسی کنند. بررسی طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44قانون اساسی،  طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و طرح تشکیل وزارت میراث،  گردشگری و صنایع‌دستی نیز در دستور کار جلسات هفته آینده خانه ملت قرار دارد. همچنین قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع،  مصارف و نظام مدیریت 2باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10سال اخیر،  گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها،مراتع و آبخیزداری کشور را بررسی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید