• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 16 مهر 1399
کد مطلب : 112512
+
-

کوتاه‌تر از گزارش

مهلت 10روزه شیخ به استقلال
درحالی‌که استقلالی‌ها برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید در کش‌وقوس هستند، شایعه جدایی گلزن خارجی و آقای گل آنها هم هر روز پررنگ‌تر از روز قبل به گوش می‌رسد. شیخ دیاباته از مؤثرترین بازیکنان استقلال و چهره اول این تیم در خط حمله است. جدایی او می‌تواند ضربه بزرگی به استقلال بزند و اخبار اخیر درخصوص او حسابی هواداران این تیم را نگران کرده است. دیاباته بعد از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حذف استقلال از این مسابقات دیگر به ایران برنگشت و دوحه را به مقصد پاریس ترک کرد تا چند روزی کنار خانواده‌اش باشد. البته او مطالباتی از استقلال دارد که مشخص است اگر این پول پرداخت نشود، مهاجم اهل مالی دیگر به ایران برنمی‌گردد.
دیاباته دوشنبه‌شب درباره مطالبات ۳۷۰هزار دلاری‌اش ایمیلی به باشگاه استقلال زد و فرصتی را برای مدیران تعیین کرد. مدیربرنامه‌های دیاباته در این ایمیل ۱۰روز دیگر به استقلالی‌ها فرصت داده تا پولش را پرداخت کنند و در غیراین صورت احتمال فسخ یکطرفه قرارداد این بازیکن زیاد است. مهلت استقلال برای پرداخت‌طلب دیاباته روز یکشنبه یعنی یک روز بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب بود. مسئولان استقلال نیز در آخرین جلسه هیأت‌مدیره تامین منابع مالی برای پرداخت طلب دیاباته را در دستور کار قرار دادند. اما حالا فرصت دوباره و 10روزه‌ای که این ستاره گلزن برای آنها تعیین کرده می‌تواند شرایط را برای مدیران باشگاه بهتر کند و به آنها زمان خواهد داد تا پول دیاباته را فراهم کنند. از طرفی گفته می‌شود شیخ 2 پیشنهاد وسوسه‌انگیز از عربستان و قطر دارد و تعلل استقلال قطعاً اتفاقات تلخی را برای این تیم رقم خواهد زد. هیأت‌مدیره استقلال و سرپرست موقت این باشگاه که روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کنند باید فراهم کردن پول دیاباته را هم در راس برنامه‌ها بگذارند تا بتوانند از رفتن این مهاجم باارزش جلوگیری کنند.

متهم بی‌نظمی‌های لیگ کشتی کیست؟
عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ هر روزسورپرایز جدیدی برای اهالی کشتی دارد. بعد از حضور پرحاشیه استقلال در لیگ برتر، تخلف در ثبت قرارداد کشتی‌گیران، این بار24 ساعت مانده به آغاز مسابقات گروه ب لیگ، تیم‌هایی وارد جدول شدند که در قرعه‌کشی شرکت نکرده بودند.
دیروز مسابقات گروه ب آغاز شد و یک روز قبل از وزن‌کشی به اترک خراسان شمالی  اجازه داده شد، تیم بدهد. چند روز پیش هم تیم چسب رازی به جدول اضافه شد. این تیم هم در قرعه‌کشی حضور نداشت.  سازمان لیگ و در صدر آن نصیرزاده‌ توضیح نداده که این تیم‌ها چطور به یکباره به جدول اضافه شدند. هر چند او بعد  از حضور یکباره استقلال در لیگ گفته بود این تیم امتیاز دریاچه ارومیه را خریده است.نظر بعضی‌ها این است که وقتی کشتی لیگ دسته یک و 2 ندارد، چطور می‌شود امتیازی بین 2 تیم جابه‌جا شود؟
این فصل تیم‌ها سر کشتی‌گیران هم به مشکل خوردند. جدال استقلال و هیات‌کشتی قائمشهر بر سر 2کشتی‌گیری بود که بعد از انحلال دریاچه ارومیه با هر دوی این‌ تیم‌ها قرارداد بسته بودند. در این دعوا، کمیته انضباطی به نفع استقلال رای داد بدون این که محرومیتی برای کشتی‌گیران در نظر بگیرد. اختلاف پاس و استقلال هم سر محمدباقر یخکشی بود. این کشتی‌گیرسرباز بود و طبق قانون باید با تیم نظامی ستارگان در لیگ حاضر می‌شد ولی چطور سازمان لیگ قرارداد کشتی‌گیر سرباز را با یک تیم غیرنظامی ثبت کرده بود؟ یا علی سوادکوهی که سرباز است و با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا کرده و پولش را هم گرفته است چطور در اردوی تیم استقلال حضور دارد؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید